1. Wymagania niezbędne (formalne):
- spełnienie wymagań określonych dla stanowisk urzędniczych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U. z 2022 r. poz. 530),
- wykształcenie wyższe.
Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość statutu ZBK oraz wynikających z niego zadań.
- Znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego.
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie art. 35-38.
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
- Biegła obsługa programów pakietu MS Office.
- Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych.
- Mile widziana znajomość przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
W trakcie postępowania rekrutacyjnego z kandydatem przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną. Kandydat może zostać poddany innym dodatkowym technikom naboru (np. test, praktyczne sprawdzenie określonych umiejętności).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie i zakładanie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
- Użytkowanie systemu wspomagającego zarządzanie.
- Współpraca merytoryczna z komórkami organizacyjnymi ZBK.
- Wprowadzanie danych w bazie pustostanów w zakresie odpowiedzialności ZBK dotyczących remontów pustostanów rzeczywistych.
- Gromadzenie i przekazywanie do ML informacji o remontach pustostanów rzeczywistych wykonywanych przez ZBK oraz wykonywanych przez przyszłych najemców, wierzycieli oraz właścicieli, z wyłączeniem informacji zawartych w ZSZN.
- Prowadzenie statystyki związanej z wykonywanymi remontami pustostanów rzeczywistych.
- Przygotowywanie i przekazywanie do Referatu Zamówień Publicznych wniosków o wszczęcie postępowań na zamówienia publiczne dotyczące realizacji zadań Referatu Technicznego wraz z kompletem materiałów niezbędnych do sporządzenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Sporządzanie wniosków o wyrażenie zgody na wydatkowanie środków publicznych z budżetu jednostki na zadania, których wartość jest mniejsza niż 130 000 złotych oraz protokołów (dokumentacji) podstawowych czynności postępowania dotyczących „propozycji cenowej”.
- Informowanie Kierownika Referatu o ewentualnych nieprawidłowościach w otrzymywanych materiałach rozliczeniowych.
- Opracowywanie projektów umów zawieranych przez Referat Techniczny.
- Wykonywanie poleceń przełożonego w sprawach nieuregulowanych niniejszym zakresem, a związanych z powierzonymi obowiązkami.
- Terminowe udzielanie odpowiedzi na otrzymywaną korespondencję zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego.
4. Warunki pracy i płacy:
- Wymiar czasu pracy: pełny etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych - zgodnie z odrębnymi przepisami).
- Płaca zasadnicza: od 4 250 zł do 4 500 zł miesięcznie + premia uznaniowa miesięczna zgodnie z regulaminem wynagradzania + dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy.
- Dofinansowanie do kart sportowych, świadczenia w ramach ZFŚS.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) zgodnie z ustawą o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
- Zatrudnienie na okres co najmniej 6 miesięcy z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony (obowiązek odbycia służby przygotowawczej dla osób, o których mowa w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- Wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania tutaj lub w pokoju 135 I piętro siedziby ZBK).
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopia).
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe (kserokopia – w przypadku wymaganego doświadczenia/stażu pracy).
- Informacja z krajowego rejestru karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne będące odpowiedzią na ogłoszony nabór należy złożyć w zaklejonej kopercie w siedzibie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie, ul. B. Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: praca@zbk.krakow.pl w terminie do dnia 19 marca 2024 r. z dopiskiem na kopercie lub w tytule e-maila TT-4/24.
Decyduje data wpływu do Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie.
Oferty niekompletne lub złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia testów i rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-maila lub telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie (www.bip.krakow.pl/ZBK) oraz na tablicy informacyjnej ZBK.
8. Ilość etatów: 1 etat