1. Wymagania formalne
a) wykształcenie minimum zasadnicze;
b) brak przeciwwskazań do pracy na wysokości;
c) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku portier;
d) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
e) przestrzeganie przepisów w zakresie RODO;
2. Wymagania dodatkowe
a) doświadczenie na podobnym stanowisku;
b) umiejętność dobrej organizacji pracy;
c) umiejętność pracy w zespole;
d) uczciwość, sumienność, punktualność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, wysokie zaangażowanie w pracę, dyspozycyjność;
3. Zakres obowiązków
l) pełnienie dyżuru na portierni Ośrodka;
2) nadzór przy wejściu głównym Ośrodka, prowadzenie księgi wejść i wyjść;
3) obsługa centrali telefonicznej;
4) zamiatanie liści, koszenie trawy, odśnieżanie terenu wokół Ośrodka w okresie zimowym;
5) pomoc pozostałym członkom personelu obsługi przy ciężkich pracach porządkowych i remontach (przesuwanie ciężkich szaf, mebli, demontaż lamp do mycia itp.);
6) prace porządkowe wokół obejścia : sprzątanie śmieci, grabienie liści, koszenie trawników, utrzymanie letnie i zimowe chodnika przyległego do Ośrodka;
7) znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i instrukcji w zakresie realizacji zadań i obowiązków służbowych, w szczególności: regulaminu pracy, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz przepisów sanitarnych;
8) dbanie o stan techniczny powierzonego sprzętu i mienia;
9) utrzymywanie porządku w pomieszczeniach przynależnych portierowi;
10) wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora Ośrodka;
11) zgłaszanie wszelkich zauważonych nieprawidłowości stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa osób przebywających na terenie Ośrodka.
4. Warunki pracy i płacy:
Wymiar czasu pracy 1/2 etatu.
Umowa na czas określony (6-miesięcy) z możliwością uzyskania umowy o pracę na czas nieokreślony.
Wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2018r., poz. 936 ze zm. i 2437 z póz. zm.) w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagrodzenia pracowników samorządowych w SOSW dla Niesłyszących w Krakowie.
5. Wymagane dokumenty:
a) CV i podanie o pracę;
b) kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie, kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu;
c) kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach: świadectwo szkolne, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach itp.;
d) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
e) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie;
Dokumenty aplikacyjne: podanie o pracę oraz CV należy opatrzyć klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w sekretariacie szkoły w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko portier” w dni robocze w godz. 8.00 do 15.00 lub na adres mailowy soswns@mjo.krakow.pl w terminie do 08 maja 2024 r. tel. 12/653-26-84 wew. 24. Decyduje data wpływu.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
7. Ilość etatów – ½
Postępowanie obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z wybranymi kandydatami. Dokumenty niekompletne lub złożone po określonym terminie nie będą rozpatrywane. O terminie rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej: http://www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej szkoły.
Dyrektor SOSW dla Niesłyszących w Krakowie
Maria Kromka