1. Wymagania niezbędne (formalne):
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
- wykształcenie średnie o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 6 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 2 letni staż pracy
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych.
- znajomość programu ZSZO (moduł majątek)
- biegła znajomość pakietu biurowego MS Office
- umiejętność redagowania pism urzędowych
- doświadczenie w kierowaniu zespołem
- komunikatywność i otwartość, umiejętność współpracy, odpowiedzialność, samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
- umiejętność pracy w warunkach okresowego spiętrzenia zadań
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie placówki,
- utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości,
- prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego,
- dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp,
- organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją),
- opracowanie rocznego planu remontów budynku szkoły i internatu,
- dokonywanie stałych uzgodnień dotyczących wydatków na cele gospodarcze z Dyrektorem Szkoły oraz w zakresie planu finansowego w Głównym Księgowym, przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
- planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym
- planowanie, zakup sprzętu szkolnego i pomocy dydaktycznych
- właściwe zabezpieczenie i dystrybucja wśród pracowników odzieży roboczej i ochronnej oraz środków BHP zgodnie z prowadzonym rejestrem
- zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, szklenia, serwisu urządzeń, wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo – budowlanych, itp.)
- prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,
- przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy,
- udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
- udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych,
- kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów,
- przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń placówki.
- prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu,
- uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji,
- odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, w tym prowadzenie dokumentacji w ZSZO w module majątek,
- organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku placówki,
- organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia placówki oraz ochrony administrowanych budynków i terenu,
- organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,
- organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych placówki,
- nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska).
- sporządzanie harmonogramów pracy dla pracowników obsługi szkoły,
- dokonywanie kontroli wewnętrznych na stanowiskach obsługi,
- sporządzania sprawozdań w zakresie powierzonych obowiązków
-
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- wymiar czasu pracy: 1 etat
- umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony
- wynagrodzenie ustalone na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 czerwca 2023r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych oraz regulaminu wynagradzania w Zespole Szkół Łączności w Krakowie
- miejsce pracy: Zespół Szkół Łączności w Krakowie, ul. Monte Cassino 31.
- planowany termin zatrudnienia: 20.11.2023 r.
6. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy
- list motywacyjny
- życiorys – curriculum vitae
- podpisany obowiązek informacyjny RODO
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje*
- kserokopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe i odpowiedni staż pracy*
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe**
Oświadczenia wymienione w punktach jak wyżej muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
* tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu Pracodawcy oryginały powyższych dokumentów
** tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%;
Kandydat z orzeczoną niepełnosprawnością jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli zamierza skorzystać z uprawnień o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
7. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 13.11.2023 r. drogą elektroniczną na adres: sekretariat@tl.krakow.pl, osobiście w kopercie w sekretariacie szkoły lub pocztą na adres: Zespół Szkół Łączności w Krakowie, ul. Monte Cassino 31, 30-337 Kraków, z adnotacją „Nabór na stanowisko Kierownik Gospodarczy”. Decyduje data wpływu dokumentów do sekretariatu szkoły.
Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów do dalszego postępowania rekrutacyjnego zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dyrektor Zespołu Szkół Łączności w Krakowie
Paweł Kucharczyk
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Łączności w Krakowie z siedzibą przy ul Monte Cassino 31, 30-337 Kraków, sekretariat@tl.krakow.pl,
Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko – na podstawie kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Informujemy, że:
1. Masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych, ich usunięcia, sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody, masz prawo do jej odwołania w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, której dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.
2. Dane osobowe będą przechowywane przez okres maksymalnie roku od zakończenia rekrutacji, a następnie zostaną zniszczone. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez okres dwóch lat.
3. Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
4. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
5. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych (imię, nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, umiejętności, przebieg dotychczasowego nauczania, PESEL) stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela oraz art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. RODO). Pozostałe dane, w tym dane do kontaktu, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: e-mail: inspektor4@mjo.krakow.pl