Młodzieżowy Dom Kultury „Dom Harcerza”, ul. Reymonta 18
DYREKTOR OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO
-------------------------------------
Informacja o wyniku naboru
na stanowisko specjalistka/specjalista ds. promocji i organizacji imprez
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowiska wybrano:
Imię i Nazwisko Miejsce zamieszkania*
Maria Helak - Kraków
* w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego wyłoniono 1 osobę, która w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej i analizy dokumentów spełniła wszystkie obligatoryjne wymagania ze wszystkich ustalonych kryteriów wymaganych na danym stanowisku.
-------------------------------------
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i organizacji imprez
Informuję, że oferty na ogłoszony nabór na stanowisko specjalistka/specjalista ds. promocji i organizacji imprez przesłało 10 kandydatów.
W wyniku przeglądu i oceny ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych stwierdzono, że 7 kandydatów nie spełniło wymogów formalnych.
Do następnego etapu naboru zakwalifikowało się 3 kandydatów.
Egzamin odbędzie się dnia 10.06.2024 r. w MDK „Dom Harcerza" przy ul. Reymonta 18 w Krakowie.
--------------------------------------
Wymagania formalne/niezbędne:
– wykształcenie wyższe,
– doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z działaniami z zakresu promocji
i organizacji imprez,
– wiedza z zakresu reklamy i marketingu,
– znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
– biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
– umiejętność pracy w zespole,
– zdolności organizacyjne, samodzielność, sumienność, terminowość, dyspozycyjność, elastyczność,
– znajomość zasad prowadzenia i zarządzania stronami internetowymi (CMS, WordPress, Joomla).
Wymagania dodatkowe:
– wykształcenie kierunkowe (obejmujące, m.in. tworzenie planów promocyjnych, PR),
– umiejętność tworzenia treści o charakterze promocyjnym i informacyjnym,
– umiejętność prowadzenia działań promocyjnych w Internecie i mediach oraz komunikacji
z odbiorcami (Facebook, Instagram, YouTube) oraz monitorowania mediów (Google Analytics, Meta Business Suite).
Zakres obowiązków:
– dbanie o pozytywny wizerunek Placówki,
– realizacja zadań określonych w rocznym i miesięcznym planie pracy,
– promocja Placówki, zajęć, imprez, konkursów, festiwali i innych wynikających z kalendarza rocznego,
– przygotowywanie informacji prasowych, artykułów, komunikatów, ofert i innych tekstów
dot. działalności Placówki,
– prowadzenie mediów społecznościowych Placówki, tworzenie angażujących treści,
– udział w imprezach i innych wydarzeniach prowadzonych w Placówce,
– pozyskiwanie sponsorów, partnerów, patronów medialnych i bieżąca współpraca z tymi podmiotami,
– aktualizacja i zamieszczanie informacji na stronie internetowej i mediach społecznościowych Placówki,
– poszukiwanie i wdrażanie niestandardowych rozwiązań promocyjnych i komunikacyjnych,
– współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi i wykonawcami materiałów promocyjnych.
Oferujemy:
– wymiar czasu pracy: ½ etatu,
– rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny, w perspektywie umowa na czas nieokreślony;
– miejsce pracy: Młodzieżowy Dom Kultury „Dom Harcerza”, ul Reymonta 18 w Krakowie
– wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagrodzeń obowiązującym w Młodzieżowym Domu Kultury „Dom Harcerza”, ul Reymonta 18 w Krakowie,
– nagrody roczne (tzw. „trzynastka”),
– dodatek stażowy dla pracujących na umowę o pracę powyżej 5 lat (1% za każdy przepracowany rok, maksymalnie 20%),
– Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (w tym dofinansowanie do wczasów i kolonii),
– możliwość przystąpienia do kasy zapomogowo-pożyczkowej,
– elastyczne godziny pracy (praca według harmonogramu miesięcznego),
– przyjazna atmosfera pracy,
– możliwość rozwoju osobistego,
– stabilne zatrudnienie.
Wymagane dokumenty:
– list motywacyjny,
– CV wraz z oświadczeniem:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Termin i miejsce składania dokumentów:
– CV oraz list motywacyjny do dnia 31.05.2024 r. pocztą elektroniczną na adres: biuro@mdk-dh.krakow.pl w tytule wiadomości wpisując:
Nabór na stanowisko „Specjalista/Specjalistka ds. promocji i organizacji imprez”
– kopie dokumentów poświadczających kwalifikacje należy przedstawić podczas rozmowy rekrutacyjnej.
Przebieg rekrutacji:
– pierwszy etap: weryfikacja nadesłanych ofert – zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty; wybrane kandydatki / wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu naboru,
– drugi etap: rozmowy rekrutacyjne z wybranymi kandydatkami/kandydatami,
– informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Młodzieżowego Domu Kultury „Dom Harcerza”, ul Reymonta 18,
– zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia terminu naboru oraz niewybrania żadnej
z kandydatek/żadnego z kandydatów.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Młodzieżowy Dom Kultury „Dom Harcerza”, z siedzibą w Krakowie, ul. Reymonta 18 30-059 Kraków, tel. 12 637 37 61, adres e-mail: biuro@mdk-dh.krakow.pl
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Informujemy, że:
Masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych, ich usunięcia, sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody, masz prawo do jej odwołania w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, której dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.
. Dane osobowe będą przechowywane przez okres maksymalnie roku od zakończenia rekrutacji, a następnie zostaną zniszczone.
Odbiorcą Twoich danych jest Młodzieżowy Dom Kultury „Dom Harcerza”, z siedzibą
w Krakowie, ul. Reymonta 18 30-059 Kraków.
Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych (imię, nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, umiejętności, przebieg dotychczasowego nauczania, PESEL) stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela oraz art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. RODO). Pozostałe dane, w tym dane do kontaktu, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: e-mail: inspektor6@mjo.krakow.pl