- kilkuletnie doświadczenie w redagowaniu i pisaniu tekstów (co najmniej 5 lat)
- znajomość zasad poprawnej polszczyzny
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w koordynowaniu procesu wydawniczego
- dobra organizacja pracy i dotrzymywanie ustalonych terminów- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
- kreatywne myślenie
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- redagowanie i adiustowanie tekstów
- kontakty i współpraca z autorami artykułów
- dbanie o właściwy przepływ informacji i materiałów redakcyjnych
- współpraca z innymi działami muzeum
- monitorowanie bieżących wydarzeń w środowiskach, których działalność jest zbieżna z działalnością muzeum
- gotowość do wyjazdów w teren
- umowę o pracę na ¼ etatu
- możliwość rozwoju zawodowego.
1. CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia, a w przypadku podania dalszych danych, zamieszczenia w CV oświadczenia, zawierającego poniższą klauzulę:
“W zakresie danych wykraczających poza dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
Aplikacje prosimy składać pod adresem: Muzeum Armii Krajowej im. Gen. Emila Fieldorfa Nila , ul. Wita Stwosza 12, 31-511 Kraków – w godzinach 8.00-15.00. lub mailowo: rekrutacja@muzeum-ak.pl