1. Wymagania formalne
Wykształcenie:
- Wyższe-licencjackie,
- kierunek preferowany: historia, polonistyka, studia z zakresu PR, digital marketingu
Wiedza:
- W zakresie: promocji i marketingu w instytucjach kultury, obsługi mediów społecznościowych, umiejętność tworzenia prostych grafik, tworzenie tekstów prasowych, promocyjnych, wiedza dot. edukacji i animacji kulturowej, historii XX wieku.
Doświadczenie zawodowe:
- Min. 2 lata doświadczenia w marketingu internetowym lub promocji instytucji kultury
Znajomość języków obcych:
- Język angielski poziom minimum B2, mile widziany drugi język obcy – poziom zaawansowany
Umiejętności zawodowe:
- umiejętność redagowania tekstów promocyjnych, komunikatów medialnych,
- tworzenia i przeprowadzenia kampanii promocyjnych w Internecie,
- pisanie tekstów historycznych z wykorzystaniem aparatu naukowego,
- umiejętność prowadzenia zajęć edukacyjnych z grupami dziecięcymi oraz młodzieży,
- znajomość oprogramowania biurowego oraz prostych programów graficznych
Predyspozycje:
- Samodzielność, dokładność, terminowość i odpowiedzialność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dojrzałość emocjonalna.
- Komunikatywność
- Odporność na stres, umiejętność rozwiązywania problemów.
- Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
- Znajomość ekspozycji stałej Muzeum AK oraz oferty zajęciowej i warsztatowej instytucji
2. Wymagania dodatkowe
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie był/była prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków.
3. Zakres odpowiedzialności
- Rozwój i wdrażanie strategii promocyjnej i komunikacyjnej Muzeum
- Promocja bieżącej działalności i budowanie pozytywnego wizerunku Muzeum w mediach społecznościowych,
- Opracowywanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii w mediach społecznościowych
- Opracowywanie i wdrażanie nowych materiałów i pomocy dydaktycznych
- Opracowywanie i realizacja projektów i programów edukacyjnych
- Pozyskiwanie partnerów medialnych i zarządzanie współpracą z nimi
- Pisanie artykułów, postów, materiałów prasowych we współpracy z rzecznikiem prasowym Muzeum
- Pozyskiwanie środków pozabudżetowych we współpracy z pracownikami działu
- Zarządzanie obsługą strony internetowej i mediów społecznościowych
- Współtworzenie budżetu promocyjnego
- Monitorowanie trendów, poszukiwanie i wdrażanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych z odbiorcami, współpraca z blogerami i twórcami internetowymi
- Planowanie oraz koordynacja opracowywania materiałów promocyjnych i informacyjnych
- Aktywne budowanie i rozwijanie relacji z innymi instytucjami, wymiana dobrych praktyk
- Wykonywanie innych zadań wspierających skuteczną promocję działalności Muzeum
- Reprezentowanie Muzeum na piknikach plenerowych, eventach zewnętrznych, organizowanie imprez, lekcji, akcji popularyzujących wiedzę historyczną, odbywających się także poza siedzibą Muzeum
- Tworzenie raportów z realizacji zadań działu promocji
- Niezależnie od powyższego zakresu czynności specjalista ds. promocji wykonuje inne prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Działu Edukacji i Promocji.
- Prowadzenie innych spraw zleconych przez kierownika Działu Edukacji i Promocji.
- Prowadzenie innych spraw zleconych przez Dyrektora i Zastępcę Dyrektora.
Poszukiwane kompetencje:
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego, lekkie pióro, doświadczenie w pisaniu tekstów
- Umiejętność sprawnego redagowania tekstów informacyjnych, prasowych, promocyjnych
- Wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu marketingu, social media, digital marketingu lub historii);
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację
- (mile widziany drugi język obcy w stopniu komunikatywnym)
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku
- Praktyczna umiejętność formułowania i wdrażania strategii promocyjnych, komunikacyjnych i marketingowych
- Praktyczna znajomość obsługi narzędzi digital marketingu oraz narzędzi PR
- Mile widziana znajomość prostych programów graficznych
- Doświadczenie w zakresie koordynacji projektów
- Umiejętność prowadzenia kilku wątków równolegle
- Doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych będzie dodatkowym atutem
- Kreatywność i zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- Dyspozycyjność
4. Warunki pracy i płacy:
- Rodzaj umowy: umowa o pracę (3. miesięczny okres próbny).
- Wymiar czasu pracy: pełny etat.
- Miejsce pracy: Kraków
5. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawierające formułę o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000 z późn. zm.)."
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 31 sierpnia 2022 roku osobiście w Sekretariacie Muzeum w godzinach 9:00 – 14:00, korespondencyjnie na adres:
Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie
ul. Wita Stwosza 12,
31-511 Kraków,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
"Dotyczy naboru pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. edukacji i promocji”
(Znaczenie ma data nadania/ stempla pocztowego)
lub mailowo na adres: rekrutacja@muzeum-ak.pl.
Aplikacje złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Po trzydziestu dniach od dnia zakończenia rekrutacji dokumenty postępowania zostaną zniszczone.
Informacje dodatkowe:
Muzeum zastrzega sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Muzeum po podjęciu decyzji o zatrudnieniu lub zakończeniu rekrutacji informuje kandydatów, z którymi przeprowadzono rozmowy kwalifikacyjne o zakończeniu naboru.
Muzeum zastrzega sobie możliwość, że nabór może pozostać nierozstrzygnięty bez podawania przyczyny.
7. Ilość etatów
jeden pełny etat