1. Wymagania formalne
- Wykształcenie wyższe
- Staż pracy minimum 5 lat;
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w dziale administracyjno – technicznym
- Umiejętność czytania i posługiwania się dokumentacją techniczną.
- Umiejętność obsługi komputera, środowiska MS Windows, pakietu MS Office.
Uwaga! Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów prawa właściwych do realizacji zadań na stanowisku pracy, w tym:
- Znajomość zasad gospodarowania środkami trwałymi;
- Umiejętność organizowania pracy i kierowania zespołem;
- Umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi instytucji kultury;
- Posiadanie uprawnień SEP G1 G2 - E i D,
- doświadczenie pracy w administracji
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i koordynowania działań;
- umiejętność współpracy z instytucjami zewnętrznymi;
- umiejętność prowadzenia negocjacji i mediacji z kontrahentami;
- poczucie odpowiedzialności za efekty i skutki wykonywanej pracy;
- komunikatywność;
- rzetelność, sumienność, dokładność;
- kreatywność i umiejętność wdrażania innowacyjnych rozwiązań ;
- prawo jazdy kat. b
- wysoki poziom kultury osobistej.
3. Zakres obowiązków
- Organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania pracy w dziale;
- Współdziałanie z pracownikami innych komórek organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań instytucji kultury;
- Nadzór nad stanem technicznym budynku i instalacji, środków transportu, urządzeń, i sprzętu stanowiącego wyposażenie Muzeum oraz ich bieżące utrzymanie w sprawności technicznej i użytkowej;
- Planowanie remontów i konserwacji urządzeń;
- Nadzór nad prowadzeniem książek obiektów budowlanych;
- Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji do przeprowadzania postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- Sporządzanie umów z wykonawcami i dostawcami;
- Nadzór i kontrola nad realizacją umów zawartych w drodze zamówień publicznych oraz zakupów dokonywanych w trybie poza ustawą Prawo zamówień publicznych;
- Nadzór nad prowadzeniem sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań;
- Nadzór nad właściwą gospodarką inwentarzem oraz prawidłowym prowadzeniem ewidencji inwentarza;
- Współpraca w zakresie przygotowywania i prowadzenia pełnej dokumentacji zadań związanych z realizacją inwestycji i zakupów inwestycyjnych; sporządzanie wniosków inwestycyjnych;
- Koordynowanie zadań dot. informacji publicznej w zakresie właściwym dla Działu;
- Nadzorowanie prowadzenia spraw dotyczących pojazdu służbowego;
- Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw właściwych dla Działu;
- Wnioskowanie przeprowadzenia ekspertyz środków trwałych przeznaczonych do likwidacji i udział w powoływaniu komisji do kasacji środków trwałych i nietrwałych;
- Realizacja zadań (obowiązków) wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO;
- Realizowanie działań umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie instytucji kultury zgodnie z wymaganymi przepisami.
4. Warunki pracy i płacy:
- 1 etat
- praca w systemie ośmiogodzinnym
- pięć dni w tygodniu
- umowa o pracę
5. Wymagane dokumenty:
Życiorys (CV) - zawierający: imię i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, nr telefonu kontaktowego.
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawierające formułę o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000 z późn. zm.)."
Po trzydziestu dniach od zakończenia rekrutacji dokumenty postępowania zostaną zniszczone.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 21.06.2024 r. osobiście w sekretariacie Muzeum (Sekretariat czynny w godzinach 9:00 – 14:00) lub korespondencyjnie na adres:
Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie
ul. Wita Stwosza 12
31-511 Kraków
w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
"Dotyczy naboru na stanowisko:
„Kierownik Działu Administracyjno - Organizacyjnego”
Można składać także aplikacje drogą elektroniczną na adres e-mailowy: biuro@muzeum-ak.pl
7. Informacje dodatkowe
Muzeum zastrzega sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Muzeum zastrzega sobie możliwość, że konkurs może pozostać nierozstrzygnięty bez podawania przyczyny.
Informacja o zakończeniu procesu rekrutacji będzie umieszczona na stronie internetowej Muzeum i w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacja o ochronie danych osobowych (realizacja Artykułu 13 RODO):
1.Administratorem danych jest Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa "Nila" w Krakowie (Muzeum) z siedzibą: 31-511 Kraków, ul. Wita Stwosza 12; NIP 6762159179 ; http://www.muzeum-ak.pl/ , mail: biuro@muzeum-ak.pl ; tel. +48 12 41 00 770.
2.Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod@muzeum-ak.pl.
3.Dane osobowe są przetwarzane na podstawie udzielonej zgody kandydata do pracy wynikającej z art. 6 ust. 1 lit.a) RODO oraz Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, a celem ich przetwarzania jest prowadzenie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
4.Dane mogą być udostępnione podmiotom obsługującym administratora lub jego podwykonawcom.
5.Dokumenty z danymi osobowymi otrzymane od kandydata będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż do 30 dni od momentu zakończenia naboru i będą niszczone
6.Muzeum informuje, że posiadają Państwo prawo do żądania od Muzeum dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7.Żądanie wprowadzenia zmian lub usunięcia nie będzie miało zastosowania (w szczególności) w przypadku konieczności wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym.
8.Dane osobowe nie będą wykorzystywane do profilowania ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.