Forma zatrudnienia: umowa o pracę - ½ etatu
Miejsce pracy: Galeria Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki w Krakowie
Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny,
Informujemy, że w treści przesłanego dokumentu CV (w przypadku kiedy CV zawiera m.in. wizerunek, hobby, stan cywilny i inne dane wykraczające poza zakres danych określonych w art. 221 Kodeksu Pracy) należy zamieścić klauzulę o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Galerię Sztuki Współczesnej „Bunkier Sztuki”, pl. Szczepański 3a, 31-011 Kraków dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie: dostępu do danych i ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania moich danych osobowych, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznam, że moje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi, jak również, że podanie tych danych jest dobrowolne.”
Pod klauzulą kandydat musi złożyć podpis. CV bez wymienionej klauzuli i bez podpisu kandydata nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną odesłane kandydatom.
Termin składania zgłoszeń: do 14.12.2020 r.
Adres i forma składania zgłoszeń: drogą elektroniczną na adres rekrutacja@bunkier.art.pl lub osobiście do siedziby Galerii lub pocztą tradycyjną na adres: 31-008 Kraków Rynek Główny 20. W przypadku dostarczenia dokumentów aplikacyjnych osobiście lub pocztą tradycyjną za datę wpływu uważa się datę dostarczenia dokumentów do Sekretariatu Galerii.
Zakres zadań realizowanych na danym stanowisku:
Współpraca z pracownikami odpowiedzialnymi za koordynację projektów, wydarzeń, działań promocyjnych oraz gromadzenie zbiorów w zakresie:
bieżącej koordynacji wszystkich spraw i działań związanych z realizacją wystaw, projektów, w szczególności: zbieraniu informacji do przygotowania budżetu i harmonogramu wystaw, współpracy przy przygotowaniu umów związanych z realizacją wystaw i wydarzeń (cywilno-prawnych, dotyczących przewozu dzieł sztuki i ubezpieczenia itp.),
promocji wystaw w mediach tradycyjnych i społecznościowych,
opracowywania i realizacji oferty edukacyjnej Galerii (programy do wystaw, ofert dla grup zorganizowanych i indywidualnych zwiedzających),
gromadzenia i opracowywania kolekcji, zbiorów bibliotecznych i archiwaliów Galerii oraz współpracy przy wypożyczeniach dzieł sztuki na wystawę,
procesu wydawniczego publikacji wydawanych przez Galerię (zbierania materiałów i dokumentacji do publikacji).
Wymagamy:
Wykształcenie : wyższe kierunkowe – ukończone studia magisterskie z zakresu historii sztuki
Doświadczenie zawodowe: odbyty staż w galerii sztuki,
Znajomość niezbędnych zagadnień: znajomość minimum dwóch języków obcych w tym dobra znajomość języka angielskiego,
Kompetencje: skuteczna i efektywna komunikacja, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, umiejętność rozwiązywania problemów, sumienność, terminowość, dokładność, odpowiedzialność za powierzone zadania, wysoka kultura osobista, życzliwość i uczynność
Oferujemy:
Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
Pakiet świadczeń socjalnych, w tym: możliwość dofinansowania wakacji pod gruszą, pożyczki na korzystnych warunkach, możliwość wykupienia sobie dodatkowego ubezpieczenia na życie.
Pełną wyzwań pracę w galerii sztuki o półwiecznej tradycji, której działalność obejmuje nie tylko wystawy, ale też edukację, spotkania i wykłady.
Uwagi
Galeria zastrzega sobie prawo do: kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami, niewybrania żadnego z kandydatów oraz przedłużenia procedury rekrutacji w każdym terminie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.