1. Wymagania formalne
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie wyższe i co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe i albo co najmniej wykształcenie średnie oraz 5 lat doświadczenia zawodowego
2. Wymagania dodatkowe
- znajomość platformy ZSZO – moduł Kadry,
- znajomość programów PABS, ZUS PUE,
- znajomość platformy SIO; Platforma Edukacyjna,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, o systemie oświaty, prawo oświatowe, znajomość przepisów Kodeksu Pracy i Karty Nauczyciela.
3. Zakres obowiązków
1) Obsługa platformy ZSZO – Moduł Kadry oraz platformy SIO, PPK, PABS, Platforma Edukacyjna, ZUS PUE,
2) Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników,
3) Wystawianie dokumentów i zaświadczeń dot. pracowników,
4) Prowadzenie ewidencji godzin nadliczbowych i płatnych zastępstw nauczycieli
6) Sporządzanie sprawozdawczości SIO
7) Przygotowywanie umów o pracę nauczycieli oraz pracowników niepedagogicznych przedszkola oraz dokumentów kadrowych,
8) Prowadzenie ewidencji obecności pracowników niepedagogicznych oraz ewidencji absencji wszystkich pracowników,
9) Prowadzenie ewidencji urlopów pracowników administracji i obsługi i nauczycieli,
11) Ewidencja i kontrola ważności badań lekarskich nauczycieli i pracowników oraz szkoleń bhp,
12) Współpraca z urzędami w ramach zakresu obowiązków,
13) Sporządzanie sprawozdań GUS, znajomość Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych (RODO),
14) Obsługa poczty elektronicznej przedszkola, e-PUAP, eSKOK
4. Warunki pracy i płacy:
1) umowa na czas określony z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony,
2) wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych z dnia 25 października 2021 r. (Dz. U. 2021 poz. 1960).
5. Wymagane dokumenty:
1) CV.
2) Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
3) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
4) Kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż,
5) Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
6) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) Oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"
8) Oświadczenie o gotowości podjęcia pracy od 1 września 2022 r.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin składania ofert: do 13 lipca 2024.
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie 31-327 Kraków ul. H. Modrzejewskiej 21 lub na adres e-mail: p118@mjo.krakow.pl
O terminie decyduje data wpływu do sekretariatu. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
O zakwalifikowaniu się kandydaci będą powiadomieni drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy lub telefonicznie.
Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne w uzgodnionym indywidualnie terminie.
7. Ilość etatów
30/40 tj. 0,75 etatu.
8. INFORMACJA ADMINISTRATORA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych jest Przedszkole Samorządowe Nr 118
z siedzibą w Krakowie ul. Modrzejewskiej 21. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z zatrudnieniem, a w szczególności w celu realizacji procesu rekrutacji.
Informujemy, że:
Masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych, sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody, masz prawo do ich usunięcia lub odwołania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, której dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia naboru oraz przez okres 3 miesięcy od daty zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem.
Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych (imię, nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, umiejętności, przebieg dotychczasowego nauczania, PESEL) stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. RODO). Pozostałe dane, w tym dane do kontaktu, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: e-mail: inspektor6@mjo.krakow.pl