1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, osoba która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii.
3. Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku specjalisty ds. ewidencji majątku.
4. Wykształcenie o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku: wyższe bez stażu pracy lub średnie lub średnie branżowe i co najmniej 3 letni staż pracy.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
6. Znajomość aktów prawnych związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz funkcjonowaniem placówki oświatowej.
1. Doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z ewidencją majątku w jednostkach oświatowych.
2. Biegła znajomość pakietu biurowego MS Office.
3. Znajomość przepisów ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku od towarów i usług, ustawy o VAT.
4. Znajomość programów: Zintegrowany System Zarządzania Oświatą, System Informacji Oświatowej.
1. Bieżące prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów składników majątku oraz wystawianie odpowiednich dokumentów (praca w systemach: ZSZO, SIO).
2. Okresowa weryfikacja stanu składników majątkowych.
3. Prowadzenie i nadzór nad prawidłowym oznakowaniem składników majątkowych.
4. Prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji.
5. Współpraca z komórkami finansowo-księgowymi w jednostce.
6. Sporządzanie analiz, raportów, zestawień.
7. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły, związanych z pracą.
Wymiar etatu: 0,2
Miejsce wykonywania pracy: Szkoła Podstawowa nr 26 w Krakowie
Norma tygodniowa czasu pracy: 8 godzin
Wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie
wypłacane jest do 27-go dnia każdego miesiąca
Rozpoczęcie pracy: od 10 czerwca 2024 r.
Okres, na jaki planowane jest zatrudnienie: umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
1. CV i list motywacyjny.
2. Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i poziom wykształcenia oraz kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
3. Oświadczenie o pełnej zdolności do podejmowania czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
4. Oświadczenie zawierające zgodę przetwarzania danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2019, poz. 1781) oraz Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( RODO) na potrzeby związane z ogłoszonym naborem
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub listownie w zaklejonej kopercie na adres:
Szkoła Podstawowa nr 26 w Krakowie, ul. I. Krasickiego 34, 30 – 503 Kraków, z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty ds. ewidencji majątku” do dnia 03.06.2024 r. (decyduje data wpływu do szkoły), do godziny 13.00.
Oferty, które wpłyną po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Przesłanych dokumentów nie zwracamy.
Po zapoznaniu się z przesłanymi ofertami pracodawca zastrzega sobie możliwość kontaktowania się tylko z wybranymi osobami w celu odbycia rozmowy kwalifikacyjnej.
O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie; oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie BIP szkoły oraz na tablicy informacyjnej Szkoły Podstawowej nr 26 w Krakowie.
7. Ilość etatów
Wymiar etatu: 0,2
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 26 w Krakowie.
mgr Jolanta Nawrocka
Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie osiągnął 6% (podstawa prawna: art. 13. Ust. 2 pkt. 4 b ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 roku).
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia nr 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) – zwanego dalej RODO, podajemy poniższe informacje.
1) Administratorem Państwa danych osobowych będzie Szkoła Podstawowa nr 26 w Krakowie, ul. I. Krasickiego 34, 30-503 Kraków.
2) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w związku z zatrudnieniem w szczególności w celu realizacji procesu rekrutacji w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie.
3) Podstawa Prawna przetwarzania danych: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
4) Dane osoby (osób), w zakresie imienia i nazwiska oraz miejscowości zamieszkania, które wygrają nabór, zostaną zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Szkoły Podstawowej nr 26 w Krakowie, ul. I. Krasickiego 34, 30-503 Kraków.
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia naboru oraz przez okres 3 miesięcy od daty zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem.
6) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora:
a) dostępu (na zasadach określonych w art. 15 RODO),
b) sprostowania ( na zasadach określonych w art.16 RODO),
c) ograniczenia przetwarzania (na zasadach określonych w art. 18 RODO),
d) ograniczenia przetwarzania (na zasadach określonych w art. 20 RODO),
e) przenoszenia (na zasadach określonych w art. 20 RODO),
f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (na zasadach określonych w art. 21 RODO).
7) Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony danych osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
8) Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych w zakresie, o których mowa w pkt. 5 ogłoszenie naboru kandydatów, jest wymogiem ustawowym wynikającym z art.22 Kodeksu pracy oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
9) Podanie przez panią pana innych danych osobowych niż wskazanych w pkt. 8 jest dobrowolne.