1. Wymagania formalne
Kandydatem, zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 869 z późn. zm.) , może zostać osoba:
posiadająca obywatelstwo polskie,
posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych i korzystająca z pełni praw publicznych,
nieskazana prawomocnie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
posiadająca znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym
do wykonywania obowiązków specjalisty,
doświadczenie w pracy z majątkiem i inwentaryzacją w szkole min 5 lat
doświadczenie w pracy na module Majątek w programie ZSZO
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe
znajomość obsługi komputera i pakietu Office (word, exel)
3. Zakres obowiązków
Sporządzanie rocznego planu inwentaryzacji dla Szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Informowanie Dyrektora Szkoły o terminach przeprowadzenia inwentaryzacji rocznych;
Przygotowywanie Zarządzeń w sprawie inwentaryzacji w Szkole;
Przeprowadzanie inwentaryzacji w drodze spisu z natury środków trwałych i pozostałych środków trwałych w Szkole;
Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych inwentaryzacji w drodze spisu z natury
w Szkole;
Przekazywanie sporządzonych protokołów z przeprowadzonych inwentaryzacji w drodze spisu z natury w Szkole do zatwierdzenia Dyrektorowi Szkoły;
Wprowadzanie do systemu ZSZO (Moduł Majątek) dokumentów majątkowych;
Sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;
Sporządzanie załączników do informacji dodatkowej do sprawozdania finansowego Szkoły;
Uzgadnianie ksiąg inwentarzowych księgozbiorów bibliotecznych Szkoły;
Sporządzanie protokołów oceny i kasacji majątku, wyposażenia, księgozbioru, likwidacji środka trwałego oraz protokołów przeniesienia na ewidencję pozaksięgową pod względem formalno-rachunkowym;
Sporządzanie zestawień wartości niematerialnych i prawnych na podstawie danych z ewidencji analitycznej z systemu ZSZO Modułu Majątek w celu potwierdzenia ich używania przez Szkołę;
Sporządzanie zestawień dotyczących gruntów na podstawie danych z ewidencji analitycznej
z systemu ZSZO Modułu Majątek;
Prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia w Szkole;
Opisywanie (oznakowanie) składników majątku Szkoły;
Dokonywanie zmian w ewidencji analitycznej majątku Szkoły ze względu na zmianę osoby materialnie odpowiedzialnej, miejsca użytkowania, kasacji lub likwidacji składników majątku;
Uczestnictwo w pracach komisji ds. kasacji lub ds. likwidacji w Szkole;
Sporządzanie na wniosek pracownika Szkoły, raportu dotyczącego wykazu powierzonych mu składników majątku;
Archiwizowanie dokumentacji inwentaryzacyjnej;
Wykonywanie innych poleceń przełożonego, które są zgodne z kwalifikacjami pracownika;
Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie dot. majątku Szkoły;
Obsługa SIO w zakresie danych związanych z majątkiem Szkoły;
4. Warunki pracy i płacy:
wymiar czasu pracy: 1/4 etatu, umowa o pracę na czas określony (planowane od 25.03.2024r.) z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony.
wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r.
w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 936) oraz regulaminem wynagrodzenia pracowników samorządowych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 w Krakowie (oraz dodatek funkcyjny, dodatek za wysługę lati premia regulaminowa).
miejsce pracy: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 w Krakowie,
ul. Konfederacka 12.
5. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny,
życiorys (CV),
kopie dyplomów, świadectw potwierdzających kwalifikacje i odpowiedni staż pracy.
oświadczenie o niekaralności,
zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji zgodnie z RODO,
oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie „Nabór na stanowisko Specjalisty/Starszego specjalisty/Głównego specjalisty w SPzOI nr 30 w Krakowie” osobiście w Sekretariacie w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 w Krakowie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 14:30 lub drogą pocztową na adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 w Krakowie, ul. Konfederacka 12, 30-306 Kraków do dnia 24.03.2024 r. (liczy się pieczątka na stemplu pocztowym lub data wpływu do sekretariatu)
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie BIP Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 w Krakowie
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 30
w Krakowie
Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Krzysztof Krall, e-mail inspektor3@mjo.krakow.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko – na podstawie kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału
w wybranym procesie rekrutacji.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania rekrutacji oraz
w obowiązkowym okresie przechowywania dokumentacji związanej z rekrutacją.
Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do organu właściwego ds. ochrony danych osobowych.
7. Ilość etatów: 1/4 etatu
Dyrektor Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 w Krakowie
Krystyna Glanowska