DYREKTOR
ZARZĄDU INWESTYCJI MIEJSKICH W KRAKOWIE
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO STARSZEGO SPECJALISTY
W DZIALE INWESTYCJI KUBATUROWYCH
NR REF. 12-ZIM-2024
I. OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Ruchomy czas pracy, w godzinach pomiędzy 7:00 a 17:00.
- Szansę zdobycia doświadczenia przy przygotowaniu i realizacji inwestycji użyteczności publicznej.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Odpowiedzialną, ciekawą i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Stabilny system wynagrodzenia z pensją podstawową, miesięcznymi premiami, premią za wysługę lat.
- Pracę w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek korekcyjnych.
- Dofinansowanie do wypoczynku („wczasy pod gruszą”).
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach.
II. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (FORMALNE):
- Spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- Wykształcenie wyższe techniczne w kierunkach: architektura, budownictwo, inżynieria środowiska, inżynieria sanitarna, inżynieria elektryczna.
- Co najmniej 3 lata stażu pracy.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu (ocena zerojedynkowa)
III. WYMAGANIA DODATKOWE (BĘDĄCE PRZEDMIOTEM OCENY):
- Znajomość regulacji prawnych dotyczących umów o roboty budowlane, w tym kodeksu cywilnego oraz regulacji prawnych dotyczących umów w zamówieniach publicznych.
- Znajomość prawa budowlanego oraz rozporządzeń wykonawczych w tym warunków technicznych.
- Znajomość procesu budowlanego.
- Umiejętność analizy dokumentów geodezyjnych oraz architektoniczno-budowlanych.
Dodatkowym atutem będą:
- Uprawnienia budowlane lub instalacyjne do projektowania lub kierowania robotami.
- Doświadczenie zawodowe obejmujące proces i procedury przygotowania formalno-prawnego i dokumentacyjnego inwestycji do realizacji,
- Praca w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Uwaga: Po analizie przedłożonych dokumentów potwierdzających spełnienie powyżej wymienionych wymagań zastrzega się prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne jedynie wybranych osób.
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych w odniesieniu do obiektów kubaturowych w szczególności:
- Przygotowanie materiałów i dokumentów niezbędnych do wszczęcia procedury zamówienia publicznego na wykonanie m. in. koncepcji, dokumentacji projektowej, realizacji robót.
- Nadzór nad prawidłowym wykonaniem zawartych umów w tym kontrola realizacji harmonogramu rzeczowo – finansowego umowy przy uwzględnieniu limitów środków finansowych, monitorowanie umów oraz rozliczeń Wykonawców z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami.
- Przygotowanie dokumentacji w celu pozyskania zewnętrznych źródeł dofinansowania inwestycji oraz nadzór nad realizacją zawartych umów o dofinansowanie.
- Reprezentowanie Zamawiającego w tym udział w spotkaniach roboczych, organizowanie przekazania terenu budowy oraz odbioru inwestycji, rad budowy, komisji.
- Identyfikowanie i zgłaszanie istotnych problemów i ryzyk zaistniałych w toku procesu inwestycyjnego.
- Monitorowanie realizacji zobowiązań wynikających z decyzji administracyjnych wydanych na Gminę jako inwestora.
- Weryfikacja merytoryczna i przedkładanie do akceptacji Dyrektora projektów protokołów konieczności, dotyczących robót budowlanych.
- Dochodzenie uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji, wynikających z zawartych umów z wykonawcami, w przypadku, gdy uprawnienia te nie zostały przeniesione na użytkownika lub zarządcę obiektu.
- Ustalanie w prawidłowej wysokości przysługujących Jednostce należności wynikających z nieprawidłowego wykonania umowy, w szczególności kar umownych.
- Rozliczanie kosztów budowy i rozliczenie inwestycji zakończonych, w tym kompletowanie niezbędnej dokumentacji do faktur doręczonych do Zarządu za prowadzone prace inwestycyjne oraz ich sprawdzanie pod względem merytorycznym.
- Sporządzanie bieżących oraz okresowych sprawozdań z zadań inwestycyjnych we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi.
- Przygotowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentacji z zakresu prowadzonych spraw.
- Inne prace zlecone przez Dyrektora lub Kierownika.
V. WARUNKI ZATRUDNIENIA:
- Wymiar czasu pracy: 1 etat.
- Miejsce pracy: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. Reymonta 20.
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy.
- W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę.
- Płaca zasadnicza w wysokości od 5 000 zł brutto + dodatek funkcyjny zgodnie z regulaminem obowiązującym w ZIM + dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa naliczana od płacy zasadniczej i dodatku funkcyjnego (do 50%) + uznaniowa nagroda kwartalna.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej).
VI. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE W MIESIĄCU POPRZEDZAJĄCYM DATĘ UPUBLICZNIENIA OGŁOSZENIA:
W Zarządzie Inwestycji Miejskich w Krakowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
VII. WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV
- Dokumenty poświadczające wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje
- Dokumenty potwierdzające staż pracy
- Oświadczenie wg załączonego wzoru
- Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy wg załączonego wzoru
VIII. ZASADY NABORU:
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie ZIM lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie ul. Władysława Reymonta 20, 30 - 059 Kraków lub drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@zim.krakow.pl do dnia 9 lipca 2024 roku do godziny 15.00.
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko nr ref. 12-ZIM-2024”
Zgłoszenia przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do ZIM).
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone przez kandydatów kserokopie dokumentów nie będą zwracane. Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyn i bez wyłaniania kandydatów.
IX. TERMIN ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH:
Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na ww. stanowisko planuje się w dniu 15 lipca 2024 roku w siedzibie Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. Reymonta 20.
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy.
Informacja o wyniku naboru zostanie przekazana wyłącznie kandydatom, którzy brali udział w rozmowach kwalifikacyjnych, drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy w terminie do dnia 19 lipca 2024 roku.
Informacja o nazwisku wyłonionego kandydata zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.krakow.pl/zim najpóźniej do dnia 19 lipca 2024 roku.
X. LICZBA ETATÓW:
2 etaty