Kandydat:
1. posiada obywatelstwo polskie;
2. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;
3. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
4. nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie;
5. posiada co najmniej średnie wykształcenie oraz doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze sprawami kadrowymi.
1. doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowych w jednostkach oświatowych;
2. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy - Karta Nauczyciela, Kodeks Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ubezpieczeniach społecznych;
3. biegła znajomość pakietu biurowego MS Office;
4. biegła znajomość programów w zakresie spraw kadrowych ZSZO, SIO, programu sprawozdawczego GUS oraz platformy ZUS;
5. znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych, znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO);
6. obowiązkowość, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy;
7. samodzielność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
1. prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników zgodnie ze stosownymi przepisami - Kodeks Pracy i Karta Nauczyciela,
2. obsługa programu Kadry w ZSZO,
3. sporządzanie sprawozdań statystycznych dla celów GUS,
4. przygotowywanie danych do SIO,
5. przygotowanie umów dla nauczycieli i pracowników,
6. przygotowanie świadectw pracy i dokumentacji związanej z rozwiązaniem stosunku pracy,
7. prowadzenie akt personalnych wszystkich pracowników,
8. prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników placówki,
9. sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników na rentę lub emeryturę,
10. wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika,
11. przygotowanie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli,
12. inne sprawy związane z pracownikami szkoły oraz emerytami AiO,
13. przyjmowanie wniosków, składanie zamówień, rozliczanie funduszy przyznanych w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
1. stanowisko: sekretarz szkoły
2. zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu - planowane od 1 lipca 2020 r.;
3. umowa na zastepstwo;
4. wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. (Dz. U. 2018 poz. 936)
1. CV i list motywacyjny z opisem przebiegu pracy zawodowej;
2. kserokopie świadectw pracy;
3. kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
5. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6. oryginał kwestionariusza osobowego;
7. własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8. własnoręcznie podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
9. własnoręcznie podpisane oświadczenie o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000)
10. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
1. Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: sekretarz szkoły należy składać osobiście w siedzibie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 148 (sekretariat, w godzinach 7 – 14) lub drogą pocztową na adres:
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 148, ul. Żabia 20, 30-809 Kraków
w terminie do dnia 30 czerwca 2020 r, liczy się data wpływu do szkoły.
2. Aplikacje, które wpłyną do szkoły niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
3. Osoby które spełnią wymogi formalne, będą informowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.