a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
b) wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: budownictwo, inżynieria środowiska;
c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: konstrukcyjno-budowlanym, instalacji sanitarnych lub sieci sanitarnych;
d) staż pracy: minimum 5 lat - w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
a) znajomość:
- Kodeksu postępowania administracyjnego;
- Ustawy prawo budowlane;
- Ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- Przepisów prawa miejscowego;
- Zasad kosztorysowania.
b) umiejętności:
- biegła znajomość obsługi komputera, programów MS Office;
- obsługi programów do kosztorysowania oraz sporządzania w nich kosztorysów robót budowlanych;
- rozwiązywania złożonych problemów;
- pracy w zespole oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi jednostki;
- analitycznego myślenia;
c) dyspozycyjność;
d) odpowiedzialność, terminowość;
e) prawo jazdy kat. „B”;
f) znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Jednostce Klimat-Energia Gospodarka Wodna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4. Zakres obowiązków:
a) Nadzór nad realizacją zadań prowadzonych w ramach działu;
b) planowanie i organizacja pracy działu;
c) planowanie i realizacja budżetu;
d) pełnienie funkcji zarządcy obiektów pozostających w zarządzie KEGW lub przekazanych w zarząd KEGW – fontanny, pitniki, brodziki oraz studnie awaryjnego zaopatrzenia w wodę i szalety miejskie;
e) przygotowywanie merytoryczne umów obejmujących działania inwestycyjne w zakresie budowy: fontann, pitników i brodzików:
f) przygotowywanie merytoryczne umów na wykonanie remontów, bieżące utrzymanie oraz obsługę fontann, pitników, brodzików oraz studni awaryjnego zaopatrzenia w wodę pompowni sanitarnych oraz szaletów miejskich;
g) bieżąca kontrola realizacji zapisów umów z wykonawcami, w tym weryfikacja podwykonawców oraz organizacja i przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych;
h) prowadzenie nadzoru nad fontannami, pitnikami szaletami miejskimi pozostającymi w zarządzie KEGW, pobór opłat oraz koordynacja działań związanych ze sprawnym funkcjonowaniem szaletów miejskich;
i) prowadzenie działań inwestycyjnych w przedmiocie kompetencji działu, tj. budowy, przebudowy oraz remontów wraz z kompleksowym nadzorem nad prawidłowym przebiegiem procesu inwestycyjnego, jakością prowadzonych robót budowlanych i terminowym odbiorem prowadzonych prac;
j) wydawanie wytycznych i uzgadnianie projektów budowlanych dla komunalnych inwestorów fontann i szaletów miejskich w zakresie przyszłej eksploatacji obiektów przejmowanych przez KEGW;
k) reprezentowanie KEGW na placu budowy oraz przed organami Nadzoru Budowlanego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych przez Dział Utrzymania Fontann i Toalet, w tym pełnienie obowiązków inwestora;
l) realizacja zadań inwestycyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta Krakowa w ramach kompetencji działu.
5. Warunki pracy i płacy:
a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
b) wymiar czasu pracy: etat,
c) Miejsce pracy: Kraków, os. Szkolne 27
d) Opis stanowiska pracy: praca administracyjno-biurowa w siedzibie jednostki oraz w terenie (miasto Kraków)
e) płaca zasadnicza z przedziału od 5100 zł do 7500 zł brutto + dodatek funkcyjny + dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej).
6. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz Osobowy zawierający podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzulę informacyjną Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji – podpisany odręcznie (do pobrania na stronie www.kegw.krakow.pl),
b) dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia),
c) kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
e) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty na ogłoszony nabór składa się poprzez: wypełnienie kwestionariusza, załączenie skanów (bądź kopii) wymaganych dokumentów aplikacyjnych (zawartych w wymaganiach formalnych ogłoszenia o naborze) oraz przesłanie ich: na adres mailowy nabory@kegw.krakow.pl lub dostarczenie w formie papierowej - pocztą lub osobiście pod adres os. Szkolne 27. Osoby zainteresowane otrzymaniem potwierdzenia złożonych dokumentów proszone są o przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres nabory@kegw.krakow.pl
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/07-24”- w terminie do dnia 24/06/2024 r. do godziny 15:00
Tytuł wiadomości mailowej: Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/07-24
Decyduje data wpływu do KEGW. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminach testów lub rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie KEGW.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod adresem mailowym: sekretariat@kegw.krakow.pl oraz pod numerem telefonu 12 323 30 01.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.