a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
b) wykształcenie średnie lub wyższe;
preferowane kierunki dla wykształcenia wyższego: administracja, zarządzanie, prawo;
c) staż pracy przy wykształceniu wyższym: 2 lata;
staż pracy przy wykształceniu średnim: 3 lata;
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- struktury organizacyjnej gminy Kraków,
- ustawy o kodeksie postępowania administracyjnego.
b) motywacja do podjęcia pracy w nowej jednostce,
c) dyspozycyjność,
d) odpowiedzialność,
e) odporność na stres i umiejętność pracy pod presją zadań i czasu,
f) wysoka kultura osobista i umiejętność reprezentowania jednostki w kontaktach z petentami;
g) orzeczenie o stopniu niepełnosprawności umożliwiające prace na w/w stanowisku
h) umiejętności:
- obsługi komputera, programów MS Office,
- szybkiego diagnozowania problemów,
- posługiwania się urządzeniami biurowymi,
- sporządzania pism, protokołów notatek,
- dobrej organizacji pracy nad wieloma projektami jednocześnie.
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Jednostce Klimat-Energia Gospodarka Wodna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4. Zakres obowiązków:
a) Obsługa kancelaryjna KEGW w zakresie poczty przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej;
b) kompleksowa obsługa klienta zewnętrznego (wydawanie procedur oraz wniosków, pomoc przy wypełnianiu wniosków, przyjmowanie oraz wstępna weryfikacja pism, udzielanie informacji dotyczących statusu danej sprawy);
c) redagowanie pism urzędowych, protokołów i notatek ze spotkań;
d) prowadzenie kalendarza spotkań;
e) współpraca z komórkami merytorycznymi KEGW oraz UMK;
f) obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP;
g) obsługa poczty elektronicznej;
h) terminowe wykonywanie powierzonych zadań zapewniające prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu;
i) wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonego.
5. Warunki pracy i płacy:
a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
b) wymiar czasu pracy: pełny etat
c) Miejsce: os. Szkolne 27
d) Opis stanowiska pracy:
praca administracyjno-biurowa w siedzibie jednostki
e) Płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 4300 zł do 5000 zł brutto (w zależności od stażu pracy) +dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
6. Wymagane dokumenty:
a) Kwestionariusz osobowy zawierający podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzule informacyjną Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji – podpisany odręcznie (do pobrania na stronie www.kegw.krakow.pl);
b) Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia);
c) Kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia;
d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia);
e) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty na ogłoszony nabór składa się poprzez: wypełnienie kwestionariusza, załączenie skanów (bądź kopii) wymaganych dokumentów aplikacyjnych (zawartych w wymaganiach formalnych ogłoszenia o naborze) oraz przesłanie ich: na adres mailowy nabory@kegw.krakow.pl lub dostarczenie w formie papierowej - pocztą lub osobiście pod adres os. Szkolne 27. Osoby zainteresowane otrzymaniem potwierdzenia złożonych dokumentów proszone są o przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres nabory@kegw.krakow.pl
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/08-24”- w terminie do dnia 22/07/2024 r. do godziny 15:00
Tytuł wiadomości mailowej: Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/08-24
Decyduje data wpływu do KEGW. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminach testów lub rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie KEGW.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod adresem mailowym: sekretariat@kegw.krakow.pl oraz pod numerem telefonu 12 323 30 01.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.