Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy
- wymagania niezbędne (formalne):
- spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- prawo jazdy kat. B,
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
- wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) :
- znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym,
- znajomość ustawy O drogach publicznych,
- znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
- znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku sprawie warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
- znajomość prawa miejscowego GMK (statut: Zarządu Dróg Miasta Krakowa, Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie, uchwała o Strefie Płatnego Parkowania, uchwała o Strefie Czystego Transportu, aspekty funkcjonowania organu zarządzającego ruchem, zarządzającego drogą, znajomość struktury organizacyjnej Wydziału Gospodarki Komunalnej i Infrastruktury,
- wiedza z zakresu inżynierii ruchu drogowego,
- umiejętności analitycznego i logicznego myślenia, jednoznacznego formułowania myśli, pracy w zespole, odporność na stres, radzenie sobie w sytuacjach trudnych i wysoki poziom kultury osobistej,
- umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
- do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Analiza dokumentacji projektowej,
- Przygotowywanie projektów pism i zleceń,
- Rozpatrywanie wniosków osób prywatnych, instytucji oraz podmiotów zewnętrznych i współpracujących z Wydziałem w tym interpelacji i skarg,
- Opiniowanie dokumentacji i wniosków zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie właściwości Referatu,
- Uczestnictwo w spotkaniach z wnioskodawcami oraz ścisła współpraca ze służbami w szczególności z Policją i Strażą Miejską,
- Przekazywanie zatwierdzonych projektów organizacji ruchu do realizacji oraz prowadzenie ewidencji projektów i zatwierdzonych organizacji ruchu,
- Wnioskowanie i zlecanie projektów zmian stałej organizacji ruchu oraz wnioskowanie o zmianę geometrii dróg i skrzyżowań,
- Analizowanie oddziaływania rozwiązań przyjętych w projektach organizacji ruchu na bezpieczeństwo i płynność ruchu,
- Sporządzanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu,
- Analiza baz danych o zdarzeniach drogowych i pomiarów natężenia ruchu,
- Rozpatrywanie i zatwierdzanie projektów zmian w organizacji ruchu na drogach publicznych miasta w zakresie zgodności z przepisami prawa oraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i płynności w ruchu,
- Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału i zleconych przez Dyrektora, Zastępcę Dyrektora i Kierownika Referatu.
- warunki pracy i płacy oferowane kandydatom/kandydatkom:
- pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników/pracowniczek podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany/pracowniczka zobowiązana jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
- wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z odrębnymi przepisami),
- stanowisko : referent, podinspektor,
- miejsce pracy: Wydział Gospodarki Komunalnej i Infrastruktury,
- siedziba Wydziału: Kraków, ul. Wielopole 1
- przewidywany termin zatrudnienia: sierpień 2025 rok,
- informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków- Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK,
- wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 5 500 do 6 500 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
- dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- dyspozycyjność- tak (możliwa praca poza standardowymi godzinami pracy UMK)
- praca przy komputerze-tak
- praca w terenie-tak
- praca wymagająca ogólnej sprawności fizycznej i psychicznej –tak
- możliwość systemowej pracy zdalnej (hybrydowej) - tak
- godziny pracy: 8 godzin dziennie w przedziale 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku, możliwa praca poza standardowymi godzinami pracy (godziny popołudniowe – udział w spotkaniach).
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 13 lipca 2025 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 21 lipca 2025 roku o godz. 8.00 w formie on-line (kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do testów otrzymają instrukcję indywidualnie).
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci/kandydatki będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy PI. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)