Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
Wymagania niezbędne (formalne):
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- pozostałe wymagania określone dla stanowisk urzędniczych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) :
- Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Znajomość obowiązujących przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym, a w szczególności rozdziałów dot. rejestracji pojazdów, homologacji, warunków technicznych pojazdów, centralnej ewidencji pojazdów, badań technicznych pojazdów, zatrzymywania i zwracania dowodów rejestracyjnych.
- Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów.
- Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach.
- Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
- Znajomość obowiązujących przepisów ustawy o kierujących pojazdami, a w szczególności rozdziałów dot. wydawania praw jazdy, badań lekarskich, badań psychologicznych, wymagań w stosunku do kierujących pojazdami uprzywilejowanymi lub przewożącymi wartości pieniężne, wymiana praw jazdy oraz zmiany w przepisach obowiązujących, przepisy przejściowe i końcowe.
- Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami.
- Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie wzorów dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami.
- Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu oraz trybu nadawania i umieszczania w pojazdach cech identyfikacyjnych.
- Znajomość w sprawie warunków i trybu wydawania kart pojazdów, wzoru karty pojazdu oraz jej opisu.
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Znajomość przepisów dotyczących samorządu terytorialnego.
- Odporność na stres i zdolność do pracy pod presją klientów.
- Umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów.
- Umiejętność podejmowania decyzji, kreatywność i własna inicjatywa.
- Znajomość języków obcych (angielski lub ukraiński) na poziomie minimum dobrym
- Referencje od pracodawcy – jeżeli były wydane.
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (niewykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Rejestrowanie i wyrejestrowanie pojazdów oraz dokonywanie zmian w pojazdach zarejestrowanych.
- Wydawanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych.
- Przyjmowanie wniosków o wydanie lub wymianę dokumentu stwierdzającego uprawnienia do kierowania pojazdami.
- Systematyzowanie i archiwizowanie akt.
- Pełna obsługa stanowiska informacyjnego (weryfikacja dokumentów, pokierowanie klienta na właściwe stanowisko, pomoc przy wypełnieniu wniosków, informacja telefoniczna).
- Użytkowanie odpowiednich systemów/podsystemów informatycznych, zgodnie z odrębnym upoważnieniem.
- Opracowanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych na stanowisku spraw. Prowadzenie korespondencji w sprawach rejestracji pojazdów oraz wykonywanie czynności związanych ze współpracą z innymi urzędami oraz organami ścigania.
- Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora, jego zastępców i kierownika referatu.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami); Praca od poniedziałku do soboty od 7.30 do 15.30, lub od 10.00 do 18.00
- Stanowisko: referent, podinspektor lub inspektor.
- Miejsce pracy: Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców UMK
- Siedziba Wydziału: Kraków, al. Powstania Warszawskiego 10
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 3500 zł do 3800 zł brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Możliwość pracy w terenie: NIE
- Dyspozycyjność: TAK
- Inne: Możliwa praca w różnych lokalizacjach wydziału tj.:
- al. Powstania Warszawskiego 10
- ul. Wielicka 28a
- os. Zgody 2
- Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii handlowej Bonarka, ul. Kamieńskiego 11
- Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii handlowej Bronowice, ul. Stawowa 61
- Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii handlowej Serenada, ul. Bora Komorowskiego 41.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 13 grudnia 2020 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 16 grudnia 2020 roku od godz. 9.00 w formie on-line. Kandydaci zakwalifikowani do testów otrzymają instrukcję indywidualnie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną
na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze