Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
Wymagania niezbędne (formalne)
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe: geodezja, administracja, ekonomia z zakresu gospodarowania nieruchomościami.
- Co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, firmach związanych z obrotem nieruchomościami albo obsługą geodezyjną.
- Pozostałe wymagania określone art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
- Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z przepisami wykonawczymi.
- Znajomość kodeksu cywilnego ze szczególnym uwzględnieniem części ogólnej, własności i innych praw rzeczowych.
- Ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
- Znajomość ustaw dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego.
- Umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawnych w ww. zakresie.
- Umiejętność prowadzenia rozmów ze stronami w sprawach z zakresu działania danego stanowiska.
- Uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii.
- Uprawnienia zawodowe bądź ukończone studia podyplomowe z zakresu szacowania nieruchomości.
- Orzeczenie o niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wykluczające wykonywania obowiązków na stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Przeprowadzanie wizji terenowych oraz kontroli zagospodarowania nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskie Kraków i Skarbu Państwa oraz podejmowanie dalszych przewidzianych przepisami prawa czynności związanych z wyeliminowaniem stwierdzonych nieprawidłowości.
- Przygotowywanie pism o wydanie nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków i Skarbu Państwa, naliczeń wynagrodzenia z tytułu bezumownego korzystania z nieruchomości oraz wniosków o windykację bądź egzekucję w oparciu o tytuły wykonawcze.
- Ustalanie stanu prawnego nieruchomości, przygotowywanie wyjaśnień, stanowisk i opinii Zespołowi Radców Prawnych w zakresie prowadzonych postępowań.
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma oraz udzielenie informacji stronom.
- Przygotowywanie sprawozdań w zakresie wykonywanych zadań.
- Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Bieżące zapoznawanie się z treścią aktów prawnych niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Wydziału oraz Kierownika Referatu.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
Stanowisko: Referent, Podinspektor lub Inspektor.
Miejsce pracy: Wydział Skarbu Miasta – Urząd Miasta Krakowa.
Lokalizacja: Kraków, ul. Kasprowicza 29
Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 3.400,- do 4.200,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
Możliwość pracy w terenie: przeprowadzanie/udział w wizjach terenowych w sprawach dotyczących prowadzonych postępowań.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 28 stycznia 2021 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 5 lutego 2021 roku o godz. 10.00 w formie on-line (kandydaci zakwalifikowani do testów otrzymają instrukcję indywidualnie).
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze