Oferujemy:
a) Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
b) Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
c) Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
d) Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
e) Dostęp do najnowszych technologii.
f) Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
g) Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji.
h) Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
i) Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
a) Obywatelstwo polskie.
b) Wykształcenie wyższe - prawo lub administracja.
c) Minimum 2-letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej.
d) Spełnienie pozostałych wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych: art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
*„staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
* wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
a) Znajomość ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 510).
b) Znajomość podstawowych przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.).
c) Znajomość procedur:
- zameldowanie na wniosek strony,
- wymeldowanie na wniosek strony lub anulowanie zameldowania.
d) Znajomość Statutu Miasta Krakowa.
e) Znajomość aplikacji Word i Excel.
f) Umiejętność przeprowadzania rozmów z klientami.
g) Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
h) Znajomość języka obcego (angielskiego lub niemieckiego) potwierdzona certyfikatem.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
a) Przygotowanie projektu wszczęcia postępowania oraz wszelkiej korespondencji niezbędnej do załatwienia sprawy meldunkowej.
b) Przygotowanie i przeprowadzenie rozpraw administracyjnych.
c) Przesłuchanie stron i świadków.
d) Przygotowanie i przeprowadzenie wizji lokalowych.
e) Uczestnictwo w rozprawach sądowych w sprawach o wyznaczenie kuratora dla osoby nieznanej z miejsca pobytu lub niezdolnej do czynności prawnych.
f) Współpraca z organami policji w zakresie wykonywanych zadań.
g) Przygotowanie projektu korespondencji kierowanej do ambasad i innych placówek dyplomatycznych Polski rozmieszczonych na całym świecie, w sprawach meldunkowych obywateli polskich.
h) Współpraca z organami gmin na terenie całego kraju oraz innymi instytucjami i organizacjami.
i) Współpraca z organami administracji państwowej w zakresie ustalenia obywatelstwa.
j) Prowadzenie i aktualizacja zbioru osób wymeldowanych na podstawie decyzji administracyjnej.
k) Wprowadzanie i aktualizowanie danych do podsystemu RISS zgodnie z regulacją zawartą w instrukcji kancelaryjnej.
l) Przygotowanie projektów postanowień i decyzji w zakresie prowadzonych postępowań.
m) Obsługa systemu Spedycja – przygotowanie korespondencji do wysyłki.
n) Potwierdzania kopii dokumentów „ za zgodność z oryginałem”.
o) Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora, jego zastępcę i kierownika referatu.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
a) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej.
Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
b) Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
c) Stanowisko : Referent lub Podinspektor.
d) Miejsce pracy: Wydział Spraw Administracyjnych – Urząd Miasta Krakowa.
e) Lokalizacja: 31-541 Kraków, Al. Powstania Warszawskiego 10.
f) Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 3 400 – 4 000 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy.
Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
g) Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
a) Brak.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 18 kwietnia 2021 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 22 kwietnia 2021 roku o godz. 9.00 w formie on-line (kandydaci zakwalifikowani do testów otrzymają instrukcję indywidualnie).
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.