Oferujemy:
a) Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
b) Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
c) Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
d) Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
e) Dostęp do najnowszych technologii.
f) Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
g) Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji.
h) Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
i) Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
a) Obywatelstwo polskie.
b) Wykształcenie wyższe.
c) Minimum roczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej.
d) Spełnienie pozostałych wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych: ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
*„staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
* wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
a) Znajomość ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 332 z późn. zm.).
b) Znajomość ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 510).
c) Znajomość ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1319) - Dział I, Rozdziały 1-7.
d) Znajomość podstawowych przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.).
e) Znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 stycznia 2020 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego, jego wydawania i odbioru oraz utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu
(Dz. U. z 2020 r. poz. 31).
f) Znajomość Statutu Miasta Krakowa.
g) Znajomość procedury przyjęcia wniosku o wydanie dowodu osobistego.
h) Znajomość procedur dot. zameldowania na pobyt stały i czasowy, wymeldowania z pobytu stałego i czasowego.
i) Znajomość procedury udostępniania danych z rejestru mieszkańców, Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodem osobistym.
j) Znajomość procedury dopisania wyborcy do spisu wyborców, rejestru wyborców oraz wydania zaświadczenia o prawie do głosowania.
k) Znajomość aplikacji Word i Excel.
l) Umiejętność przeprowadzania rozmów z klientami.
m) Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
a) Obsługa klientów w sprawach meldunkowych i wyborczych:
b) Obsługa klientów związana z dowodami osobistymi:
c) Prowadzenie rejestru wyborców Gminy Miejskiej Kraków i sporządzanie spisu wyborców.
d) Przygotowywanie do podpisu dla osoby upoważnionej lub bezpośredniego przełożonego:
e) Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania referatu zleconych przez dyrektora, jego zastępcę i kierownika referatu.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
a) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej.
Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
b)Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
c) Stanowisko: Referent lub Podinspektor.
d) Miejsce pracy: Wydział Spraw Administracyjnych – Urząd Miasta Krakowa.
e) Lokalizacja: 31-541 Kraków, Al. Powstania Warszawskiego 10.
f) Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 3 400 – 4 000 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
g) Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą
z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
a) Praca w Punktach Obsługi Mieszkańców zlokalizowanych w budynkach Urzędu Miasta Krakowa oraz w galeriach handlowych na terenie Krakowa. Godziny pracy - 8 godzin, od poniedziałku do piątku,
w przedziale czasu pomiędzy 7:30 a 18:00, rotacyjnie według ustalonego harmonogramu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 18 kwietnia 2021 roku. Decyduje data wysłania formularza.
Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 22 kwietnia 2021 roku o godz. 11.00 w formie on-line (kandydaci zakwalifikowani do testów otrzymają instrukcję indywidualnie).
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną
na wskazany adres e-mailowy. Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.