Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy
- wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- co najmniej cztery lata stażu pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy w jednostkach z sektora finansów publicznych,
- posiadanie portfolio fotograficznego, obejmującego dorobek autora z okresu minimum 5 lat w dziedzinach: fotografia reportażowa, fotografia dokumentalna, portret fotograficzny, fotografia krajobrazowa, fotografia architektury,
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
- wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) :
- ogólna wiedza o strukturze Urzędu Miasta Krakowa oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Miejskiej Kraków,
- wiedza w zakresie programów do obróbki zdjęć,
- wiedza w zakresie archiwizacji materiałów fotograficznych,
- wiedza w zakresie zagadnień technicznych: sprzęt fotograficzny, skanery, sprzęt oświetleniowy ,
- znajomość popularnych terminów używanych w fotografii,
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych, głównych cyklicznych wydarzeń organizowanych w Krakowie oraz topografii Miasta,
- umiejętność reagowania w sytuacjach kryzysowych w czasie uroczystości – analiza przypadku,
- prezentacja portfolio fotograficznego, obejmującego dorobek autora z okresu minimum 5 lat w dziedzinach: fotografia reportażowa, fotografia dokumentalna, portret fotograficzny, fotografia krajobrazowa, fotografia architektury.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
- do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- obsługa fotoreporterska rejestrująca uczestnictwo przedstawicieli władz samorządowych w bieżących wydarzeniach o charakterze publicznym, wykonywanie dokumentacji fotograficznej z ważnych dla miasta wydarzeń lokalnych;
- przygotowywanie zastawów fotografii w wersji elektronicznej na potrzeby stron internetowych Magicznego Krakowa;
- wykonywanie fotografii architektury miasta Krakowa dla celów wydawniczych i kronikarskich;
- wykonywanie zdjęć tematycznych na potrzeby komórek organizacyjnych UMK w uzgodnieniu z Dyrektorem Kancelarii Prezydenta;
- przygotowywanie zestawów fotografii z archiwum UMK dla potrzeb wydawniczych komórek organizacyjnych w uzgodnieniu z Dyrektorem Kancelarii Prezydenta;
- przygotowywanie i realizacja w budynku UMK wystaw cyklicznych oraz ekspozycji fotoreportaży prezentujących ważne dla Miasta wydarzenia z udziałem przedstawicieli władz samorządowych;
- przygotowywanie i realizacja wystaw autorskich na potrzeby promocji miasta w kraju i za granicą;
- prowadzenie archiwum fotograficznego z zachowaniem chronologii wydarzeń w formie katalogu negatywów wraz z kopiami stykowymi oraz archiwizowanie zdjęć w wersji elektronicznej;
- prowadzenie katalogu komputerowego zawierającego: numer filmu, datę uroczystości oraz temat wydarzenia;
- przygotowywanie materiału fotograficznego dla tworzenia stron internetowych UMK, w tym bieżąca aktualizacja OTO FOTOkroniki Miasta Krakowa na stronie www. Krakow.pl oraz przygotowywanie materiału fotograficznego do gazety Kraków.PL.
- warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
- wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z odrębnymi przepisami),
- stanowisko : Główny Specjalista,
- miejsce pracy: Kancelaria Prezydenta,
- siedziba Wydziału: Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4,
- przewidywany termin zatrudnienia: lipiec 2022 rok,
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków- Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
- wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze w raz z dodatkiem funkcyjnym z przedziału 4 500 zł do 5 500 zł złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
- dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- dyspozycyjność- tak
- praca przy komputerze-tak
- praca w terenie-tak
- praca wymagająca ogólnej sprawności fizycznej i psychicznej
- uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B
- godziny pracy: zadaniowy czas pracy (również w godzinach popołudniowych oraz w weekendy).
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 19 maja 2022 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 23 maja 2022 roku o godzinie 9.00 w Sali Portretowej Kraków, Plac Wszystkich Świętych 3-4.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy PI. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)