Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1.Wymagania niezbędne (formalne):
1. obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie: wyższe,
3.doświadczenie zawodowe: minimum 6 m-cy,
4.pozostałe wymagania określone dla stanowisk urzędniczych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych.
*„staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
*„doświadczenie zawodowe” rozumiane jako okres nabywania umiejętności w oparciu o umowę o pracę, umowę cywilno – prawną, staż, praktykę, wolontariat, prowadzoną działalność gospodarczą itp.
*wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) :
1. znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 172),
2. znajomość ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.),
3. znajomość ustawy o własności lokali (Dz. U. z 2021 r. poz. 1048),
4. znajomość uchwały nr LIV/1486/21 Rady Miasta Krakowa z dnia 24 marca 2021 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Miejskiej Kraków oraz zasobem tymczasowych pomieszczeń na lata 2021 – 2025,
5. znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Krakowa - Zarządzenie nr 3790/2021 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 23 grudnia 2021 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Krakowa (z późn. zm.),
6. znajomość zadań Wydziału Mieszkalnictwa – Zarządzenie nr 597/2019 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 21 marca 2019 r. w sprawie podziału na wewnętrzne komórki organizacyjne oraz szczegółowego zakresu działania Wydziału Mieszkalnictwa,
7. poświadczone dokumentami, doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta w wymiarze minimum 6 miesięcy.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
3. Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
1. przyjmowanie interesantów w Punkcie Obsługi Mieszkańców,
2. przyjmowanie pism składanych przez strony na dzienniku podawczym w Punkcie Obsługi Mieszkańców,
3. wprowadzanie przyjętej korespondencji i przesyłek do systemu RISS, EZD PUW i do stosownych rejestrów,
4. przekazywanie opieczętowanej i ponumerowanej korespondencji z rozdzielni poczty, łącznie z dziennymi wydrukami komputerowymi przygotowanymi oddzielnie dla poszczególnych referatów Wydziału,
5. udzielanie informacji dla stron bezpośrednio i telefonicznie w zakresie kompetencji i zakresów działania komórek w Urzędzie Miasta Krakowa oraz Referatów w Wydziale Mieszkalnictwa.
4. Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
1. pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
2. wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami),
3. stanowisko : Referent/Podinspektor,
4. miejsce pracy: Wydział Mieszkalnictwa,
5. siedziba Wydziału: Kraków, Rynek Podgórski 1,
6. informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków- Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
7. wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 3.800 do 4.500 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,
8. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
5. Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
1. praca przy komputerze-tak
2. praca w terenie-nie
3. dyspozycyjność- nie
4. godziny pracy: 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej w terminie do 03.07.2022 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 05.07.2022 r. o godz. 9.00 w Sali Dietla UMK, Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres
e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.