Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
Wymagania niezbędne (formalne):
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe: zdrowie publiczne; ratownictwo medyczne, pielęgniarstwo, farmacja, polityka społeczna, administracja, prawo, kierunek lekarski, kierunek lekarsko-dentystyczny,
- Pozostałe wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość ustaw:
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- Ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne,
- Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej,
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania administracji publicznej.
- Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania ochrony zdrowia w Polsce.
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełniania powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Ustalanie rozkładu godzin pracy ogólnodostępnych aptek w Mieście Krakowie, w szczególności poprzez:
- aktualizację bazy danych aptek z uwzględnieniem ich rozmieszczenia w poszczególnych Dzielnicach Miasta Krakowa,
- przygotowywanie projektu uchwały Rady Miasta Krakowa i zarządzenia Prezydenta Miasta Krakowa w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy aptek,
- aktualizację harmonogramu dyżurów aptek,
- rejestrację wniosków kierowników aptek w sprawach zmiany terminu dyżurów, zamknięcia apteki lub skrócenia godzin jej pracy wraz prowadzeniem stosownej korespondencji,
- prowadzenie korespondencji z Okręgową Izbą Aptekarską w Krakowie, Małopolskim Wojewódzkim Inspektorem Farmaceutycznym w Krakowie i innymi instytucjami w zakresie dostępności do aptek krakowskich.
- Nadzór nad zadaniami Dzielnic Miasta Krakowa w zakresie programów polityki zdrowotnej w obszarze zdrowia poprzez:
- opiniowanie wniosków Dzielnic,
- przygotowywanie dokumentacji konkursowej i przeprowadzanie postępowań konkursowych zmierzających do wyłonienia realizatorów programów polityki zdrowotnej, w tym udział w pracach komisji konkursowych,
- kontrola realizacji zadań dotyczących dzielnicowych programów, w tym weryfikację pod względem merytorycznym i finansowym,
- opracowywanie sprawozdań z realizacji zadań,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na uchwały i interpelacje Rad i Zarządów Dzielnic Miasta Krakowa.
- Prowadzenia spraw związanych z realizacją programów polityki zdrowotnej, co związane będzie z:
- przygotowywaniem dokumentacji konkursowej i przeprowadzanie postępowań konkursowych zmierzających do wyłonienia realizatorów programów polityki zdrowotnej, w tym udział w pracach komisji konkursowych,
- sporządzaniem projektów umów na realizację programu polityki zdrowotnej i rozliczanie finansowe zawartych umów,
- kontrolą realizacji zadań dotyczących programu polityki zdrowotnej, w tym weryfikację pod względem merytorycznym przedkładanych dokumentów,
- przygotowywaniem sprawozdań z realizacji zadań dotyczących programów polityki zdrowotnej,
- realizacją zadania związanego z dofinansowaniem programów polityki zdrowotnej przez Narodowy Fundusz Zdrowia w tym przygotowywanie wniosków, procedowanie umów, rozliczanie i przygotowywanie sprawozdań,
- obsługę Systemu Sprawozdawczości Elektronicznej Programów Polityki Zdrowotnej.
- Analiza dostępności do świadczeń zdrowotnych.
- Koordynacja i nadzór nad realizacją zadań w zakresie Budżetu Obywatelskiego w obszarze ochrony zdrowia.
- Współpraca z instytucjami powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego i innymi podmiotami systemu zdrowia, w tym z konsultantami wojewódzkimi w poszczególnych dziedzinach medycyny w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia oraz zdrowia publicznego.
- Obsługa bieżących spraw Referatu ds. Zdrowia.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
- Stanowisko: Referent, Podinspektor.
- Miejsce pracy: Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia – Urząd Miasta Krakowa.
- Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Dekerta 24.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków – Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 3.800,- do 4.500,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Dyspozycyjność – tak.
- Praca przy komputerze – tak.
- Praca w terenie - tak.
- Praca w soboty – nie.
- Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B – nie.
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 1 sierpnia 2022 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się 5 sierpnia 2022 roku o godz. 10.00 w formie on-line (kandydaci zakwalifikowani do testów otrzymają instrukcję indywidualnie).
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)