Oferujemy:
a) Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
b) Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
c) Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
d) Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
e) Dostęp do najnowszych technologii.
f) Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
g) Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji.
h) Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
i) Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
j) Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
a) Obywatelstwo polskie.
b) Wykształcenie wyższe.
c) Co najmniej roczny staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
d) Spełnienie pozostałych wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych: art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
*„staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
*wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
a) Znajomość Działu VI ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (t.j. Dz. U. poz. 2305).
b) Znajomość ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 908).
c) Znajomość ustawy z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1500).
d) Znajomość podstawowych przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000; zm.: Dz. U. z 2022 r. poz. 2185).
e) Znajomość procedury wydawania karty wędkarskiej lub karty łowiectwa podwodnego (SA-40).
f) Znajomość procedury wydawania zezwoleń na hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańców (SA-56).
g) Znajomość procedury przyjmowania i wydawania rzeczy znalezionych, udzielanie informacji na temat rzeczy znalezionych (SA-54).
h) Znajomość procedury wydawania decyzji o pozwoleniu na sprowadzenie zwłok lub szczątków ludzkich z obcego państwa (SA-53).
i) Znajomość aplikacji Word i Excel.
j) Umiejętność przeprowadzania rozmów z klientami.
k) Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
a) Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta Krakowa w sprawie:
- utworzenia Społecznej Straży Rybackiej,
- uchwalenia regulaminu Społecznej Straży Rybackiej.
b) Wydawanie kart wędkarskich i łowiectwa podwodnego.
c) Wydawanie zezwoleń na:
- przegradzanie sieciowymi rybackimi narzędziami połowowymi więcej niż połowy szerokości łożyska wody płynącej,
- ustawianie sieciowych rybackich narzędzi połowowych na wodach śródlądowych żeglownych na szlaku żeglownym lub w bezpośrednim jego sąsiedztwie.
d) Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.
e) Wydawanie legitymacji strażnikom Społecznej Straży Rybackiej w Krakowie.
f) Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie zatwierdzenia regulaminu strzelnicy.
g) Wydawanie zezwoleń na posiadanie i hodowanie chartów lub ich mieszańców.
h) Realizacja zadań wynikających z przepisów o rzeczach znalezionych, zastrzeżonych dla starosty, w tym: prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych oraz obsługa organizacyjna Zespołu ds. oceny przydatności rzeczy znalezionych przejętych na własność Miasta Krakowa ‑ miasta na prawach powiatu.
i) Wydawanie decyzji w sprawie pozwolenia na sprowadzenie zwłok lub szczątków ludzkich z obcego państwa.
j) Wydawanie decyzji w sprawie przekazania zwłok publicznej uczelni medycznej lub publicznej uczelni prowadzącej działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych do celów naukowych.
k) Realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny zastrzeżonych dla starosty, w tym: prowadzenie rejestru osób na potrzeby kwalifikacji wojskowej, które w danym roku kalendarzowym ukończyły lub ukończą 18 rok życia oraz organizacja kwalifikacji wojskowej.
l) Wystawianie tytułów wykonawczych oraz wydawanie postanowień w postępowaniu egzekucyjnym prowadzonym w razie niestawienia się do kwalifikacji wojskowej lub do ćwiczeń wojskowych.
m) Sporządzanie sprawozdań, informacji cząstkowych, innych pism z zakresu działania Referatu.
n) Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania referatu zleconych przez Dyrektora, jego Zastępcę i Kierownika Referatu.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
a) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
b) Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
c) Stanowisko: Podinspektor lub Inspektor.
d) Miejsce pracy: Wydział Spraw Administracyjnych – Urząd Miasta Krakowa.
e) Lokalizacja: Kraków, Al. Powstania Warszawskiego 10 lub ul. Wielicka 28 a.
f) Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków-Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa – BIP MK.
g) Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4 000 – 4 500 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę, w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
h) Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
a) Dyspozycyjność: nie.
b) Praca przy komputerze: tak.
c) Praca w terenie: tak.
d) Praca w soboty: nie.
e) Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie.
f) Inne: brak
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 1 stycznia 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 4 stycznia 2023 roku o godz. 11.00 w formie on-line (kandydaci zakwalifikowani do testów otrzymają instrukcję indywidualnie).
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.