Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
1. Wymagania w zakresie organizacji pracy
- Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, kreatywność, samodzielność, komunikatywność, skuteczność w realizacji celów,
- Umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków.
- Umiejętności projektowania, planowania, organizacji oraz realizacji projektów i zadań w wyznaczonym czasie.
- Umiejętność przeprowadzania szkoleń
2. Wymagania w zakresie wiedzy technicznej
- Praktyczna wiedza w zakresie przetwarzania, przesyłania i udostępniania informacji, w tym szczególnie za pośrednictwem technologii internetowych;
- Znajomość przeglądarek internetowych oraz biegłość w formułowaniu składni zapytań dla wyszukiwarek internetowych;
- Podstawowa znajomość HTML, XHTML, XML;
- Ogólna wiedza w zakresie prowadzenia serwisów WWW;
- Znajomość programów do tworzenia grafiki oraz umiejętność tworzenia grafik;
- Bardzo dobra znajomość obsługi standardowych aplikacji biurowych: Word, Excel, Outlook, Teams, OneNote;
- Znajomość formatów danych zapewniających dostęp do zasobów informacji udostępnianych za pośrednictwem technologii Internetu;
- Znajomość protokołów komunikacyjnych i szyfrujących umożliwiających wymianę danych z innymi systemami teleinformatycznymi używanymi do realizacji zadań publicznych.
3. Wymagania w zakresie znajomości przepisów prawa:
- Znajomość zagadnień związanych z zakresem działania Oddziału Społeczeństwa Informacyjnego w Wydziale Organizacji i Nadzoru;
- Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- Znajomość Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej;
- Znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych;
- Znajomość ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
- Znajomość generalnych przepisów prawa regulujących zadania Gminy Miejskiej Kraków;
- Znajomość generalnych przepisów regulujących statut, organizację i funkcjonowanie GMK.
- Poniżej znajduje się formularz samooceny, którego przesłanie jest konieczne, by zgłoszenie uznane zostało za kompletne.
- Plik samooceny należy zapisać na swoim komputerze, wypełnić i załączyć do formularza zgłoszeniowego we wskazanym miejscu.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
3. Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
A) W zakresie realizacji zadań stanowisk Ds. Serwisów Informacyjnych w tym Platformy Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa (BIP MK), Serwisu Informacyjnego Urzędu Miasta Krakowa (Serwis UMK) oraz Gminnego Serwisu Informacyjnego (GSI):
- tworzenie i aktualizowanie menu, głównych stron oraz budowanie struktury modułów w BIP MK, Serwisie UMK i GSI, w tym współpraca z Administratorem BIP MK w zakresie budowania struktury oraz wdrażania kolejnych modułów informacyjnych na platformie BIP MK oraz standaryzacja udostępniania informacji publicznych w BIP MK oraz BIP MJO w tym budowanie podstawowej struktury stron podmiotowych BIP MJO w ramach BIP MK;
- koordynowanie i monitorowanie informacji publicznych publikowanych przez komórki organizacyjne UMK i Jednostki oraz współpraca z nimi przy tworzeniu, aktualizowaniu i budowaniu struktury stron podstawowych menu BIP MK i BIP MJO;
- monitorowanie stron przedmiotowych Serwisu UMK i GSI oraz nadzorowanie właściwego wprowadzania informacji przez użytkowników tych serwisów;
- prowadzenie konsultacji formalnych i merytorycznych w zakresie publikacji, nadzór oraz koordynacja czynności związanych z publikowaniem informacji publicznej, przez komórki organizacyjne UMK oraz Jednostki na Platformie BIP MK oraz pozostałych informacji w Serwisie UMK i GSI;
- wdrażanie stron podmiotowych BIP MJO dla nowo powoływanych jednostek;
- przydzielanie Administratorom i Redaktorom BIP MJO identyfikatorów, haseł i certyfikatów dostępu do narzędzi edycyjnych umożliwiających publikowanie w BIP MK;
- opracowywanie analiz pracy komórek organizacyjnych UMK i MJO związanych z publikowaniem informacji w BIP MK, Serwisie UMK i GSI;
- przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników z zakresu obsługi serwisów i innych aplikacji koordynowanych przez Oddział;
- współpraca z Koordynatorem ds. Dostępności w GMK w zakresie dostępności cyfrowej prowadzonych przez OR-04 serwisów;
B) W zakresie realizacji zadań stanowisk Ds. E-Administracji:
- współpraca z wydziałami i MJO oraz nadzór w zakresie wdrażania elektronicznego sposobu załatwiania spraw w tym ESP ePUAP w określonym zakresie,
- współpraca z wydziałami i MJO w zakresie analizy do modelowania procesów przepływu danych,
- współpraca z wydziałami i MJO w zakresie udostępniania, utrzymania i rozwoju elektronicznych usług publicznych,
- wsparcie w obszarze formalnym oraz technicznym dla pracowników UMK potwierdzających profile zaufane,
- realizacja Krakowskiego Portalu Usług Miejskich,
C) W zakresie realizacji pozostałych zadań Oddziału Społeczeństwa Informacyjnego:
- wsparcie w realizacji działań i współpraca związane z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) dla potrzeb rozwoju społeczeństwa informacyjnego;
- pełnienie funkcji Gospodarza i Administratora Technicznego aplikacji będących w kompetencjach Oddziału;
- wsparcie i współpraca z Koordynatorem Dziedziny Zarządzania Administracja i Cyfryzacja;
- udział w pracach rozwojowych, integracyjnych oraz testowaniu modułów i aplikacji będących w kompetencjach Oddziału;
- opracowywanie na potrzeby Oddziału analiz, sprawozdań i innych dokumentów wewnętrznych;
- prowadzenie korespondencji w sprawach organizacyjnych wynikających ze współpracy Oddziału z komórkami organizacyjnymi UMK i MJO.
- współpraca przy realizacji zadań wynikających z udostępniania informacji publicznych;
- wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora, jego zastępców i kierownika Oddziału.
4. Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
- Stanowisko urzędnicze: Referent / Podinspektor / Inspektor
- Miejsce pracy: Wydział Organizacji i Nadzoru.
- Siedziba Wydziału: Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kraków.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków- Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4.000 zł do 4.800 zł brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
5. Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
Możliwość pracy w terenie: TAK, spotkania w innych lokalizacjach UMK,
Dyspozycyjność: NIE
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 11 stycznia 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 19 stycznia 2023 roku o godz. 8.00 w Sali Portretowej przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie. O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)