Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy
1. wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
-
obywatelstwo polskie
-
wyższe o specjalności ekonomia lub finanse lub administracja lub prawo,
-
co najmniej czteroletni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
- znajomość przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
- znajomość przepisów ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym.
- znajomość przepisów ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego.
- znajomość przepisów wykonawczych wydawanych w trybie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
- znajomość zagadnień związanych z planowaniem i realizacją budżetu, w tym Instrukcji planowania bieżących zadań budżetowych, zmian w planie wydatków bieżących oraz sporządzania materiałów sprawozdawczych z realizacji budżetu (zał nr 4 do Zarządzenia Prezydenta Miasta Krakowa Nr 2612/2021 z 17.09.2021 r. w sprawie sporządzania Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Krakowa oraz planowania i realizacji budżetu Miasta Krakowa.
- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Krakowa.
- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (niewykluczające wykonywania obowiązków na stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
3. Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
Koordynowanie oraz nadzorowanie prac Referatu Zadań Bieżących w Wydziale Budżetu Miasta związanych z planowaniem i realizacją budżetu Miasta Krakowa, w szczególności:
- opracowywanie materiałów do projektu budżetu Miasta w zakresie zadań bieżących w układzie klasyfikacji budżetowej i w układzie zadań budżetowych, na podstawie wniosków złożonych przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta Krakowa i miejskie jednostki organizacyjne.
- opracowywanie materiałów do wieloletniej prognozy finansowej w zakresie wydatków bieżących.
- analizowanie zgłoszonych do projektu budżetu poprawek Komisji, Klubów i Radnych Rady Miasta.
- weryfikacja planów finansowych zadań na etapie projektowania i wykonywania budżetu przygotowanych przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta Krakowa i miejskie jednostki organizacyjne.
- opracowywanie planu finansowego zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w oparciu o przyznaną kwotę dotacji oraz plany przygotowane przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta Krakowa i miejskie jednostki organizacyjne.
- opracowywanie planu finansowego Urzędu Miasta Krakowa.
- analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących zmian w budżecie i planie finansowym Urzędu Miasta Krakowa oraz zestawieniu planów finansowych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Kraków.
- współudział w opracowaniu informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze oraz sprawozdania rocznego z wykonania budżetu, a także analizy materiałów sporządzonych przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta Krakowa i miejskie jednostki organizacyjne. Sporządzanie zestawień i analiz związanych z planowaniem i realizacją wydatków bieżących budżetu.
- wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania wydziału zleconych przez przełożonych
4. Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
- Stanowisko urzędnicze: Kierownik Referatu
- Miejsce pracy: Wydział Budżetu Miasta.
- Siedziba Wydziału: Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kraków.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków- Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze wraz z dodatkiem funkcyjnym z przedziału 5 500 zł do 6 500 zł złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
5. Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Możliwość pracy w terenie: NIE,
- Dyspozycyjność: TAK – możliwość pracy w weekendy i w godzinach popołudniowych
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 8 lutego 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 13 lutego 2023 roku o godz. 9.00 w Sali Portretowej przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie. O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych)
i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)