Praca w Urzędzie Miasta Krakowa
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W REFERACIE REJESTRACJI POJAZDÓW W WYDZIALE EWIDENCJI POJAZDÓW I KIEROWCÓW UMK (3 ETATY)
(NR REF. 1-KM-2023)
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń,
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze,
- Dostęp do najnowszych technologii,
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie,
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa,
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek,
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport,
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
Wymagania niezbędne (formalne):
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe.
- Pozostałe wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) :
- Znajomość obowiązujących przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym, a w szczególności rozdziałów dot. rejestracji pojazdów, homologacji, warunków technicznych pojazdów, centralnej ewidencji pojazdów, badań technicznych pojazdów, zatrzymywania i zwracania dowodów rejestracyjnych.
- Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów.
- Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach.
- Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
- Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu oraz trybu nadawania i umieszczania w pojazdach cech identyfikacyjnych.
- Znajomość obowiązujących przepisów ustawy o kierujących pojazdami, a w szczególności rozdziałów dot. wydawania praw jazdy, badań lekarskich, badań psychologicznych, wymagań w stosunku do kierujących pojazdami uprzywilejowanymi lub przewożącymi wartości pieniężne, wymiana praw jazdy oraz zmiany w przepisach obowiązujących, przepisy przejściowe i końcowe.
- Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami.
- Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie wzorów dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami.
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Znajomość przepisów dotyczących samorządu terytorialnego.
- Znajomość obowiązującego Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Odporność na stres i zdolność do pracy pod presją klientów.
- Umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów.
- Umiejętność podejmowania decyzji, kreatywność i własna inicjatywa.
- Znajomość języków obcych (angielski lub ukraiński) na poziomie minimum dobrym
- Referencje od pracodawcy – jeżeli były wydane.
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (niewykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Rejestrowanie i wyrejestrowanie pojazdów oraz dokonywanie zmian w pojazdach zarejestrowanych.
- Wydawanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych.
- Przyjmowanie wniosków o wydanie lub wymianę dokumentu stwierdzającego uprawnienia do kierowania pojazdami.
- Systematyzowanie i archiwizowanie akt.
- Pełna obsługa stanowiska informacyjnego (weryfikacja dokumentów, pokierowanie klienta na właściwe stanowisko, pomoc przy wypełnieniu wniosków, informacja telefoniczna).
- Użytkowanie odpowiednich systemów/podsystemów informatycznych, zgodnie z odrębnym upoważnieniem.
- Opracowanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych na stanowisku spraw. Prowadzenie korespondencji w sprawach rejestracji pojazdów oraz wykonywanie czynności związanych ze współpracą z innymi urzędami oraz organami ścigania.
- Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora, jego zastępców i kierownika referatu.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami); Praca od poniedziałku do soboty od 7.30 do 15.30, lub od 10.00 do 18.00
- Stanowisko: Referent, Podinspektor, Inspektor.
- Miejsce pracy: Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców.
- Siedziba Wydziału: Kraków, al. Powstania Warszawskiego 10.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków- Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4200 zł do 4400 zł złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Możliwość pracy w terenie: NIE
- Praca przy komputerze: TAK
- Dyspozycyjność: TAK
- Praca w soboty: TAK
- Inne: Możliwa praca w różnych lokalizacjach wydziału tj.:
- al. Powstania Warszawskiego 10
- ul. Wielicka 28a
- os. Zgody 2
- Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Handlowej Bonarka, ul. Kamieńskiego 11
- Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Handlowej Bronowice, ul. Stawowa 61
- Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Handlowej Serenada, ul. Bora Komorowskiego 41.
- Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 19 marca 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 23 marca 2023 roku o godz. 8.00 w Sali Dietla, pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci/kandydatki będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Informacja o liczbie kandydatów/kandydatek spełniających wymogi formalne