PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W REFERACIE ROCZNEGO I WIELOLETNIEGO PLANOWANIA I ZMIAN W BUDŻECIE MIASTA
ORAZ WIELOLETNIEJ PROGNOZIE FINANSOWEJ W WYDZIALE BUDŻETU MIASTA UMK (1 ETAT)
PL. WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH 3-4, 31-004 KRAKÓW
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy
1. Wymagania niezbędne (formalne):
1. obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie: wyższe,
3. spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
*„staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
*„doświadczenie zawodowe” rozumiane jako okres nabywania umiejętności w oparciu o umowę o pracę, umowę cywilno – prawną, staż, praktykę, wolontariat, prowadzoną działalność gospodarczą itp.
*wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) :
1. znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
2. znajomość przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
3. znajomość przepisów ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
4. znajomość zagadnień związanych z planowaniem i realizacją budżetu w tym Instrukcji planowania bieżących zadań budżetowych, zmian w planie wydatków bieżących oraz sporządzania materiałów sprawozdawczych z realizacji budżetu (zał. nr 4 do Zarządzenia Prezydenta Miasta Krakowa Nr 1700/2023 z 21.06.2023 r. w sprawie sporządzania Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Krakowa oraz planowania i realizacji budżetu Miasta Krakowa),
5. znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
6. znajomość przepisów ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
7. znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Krakowa,
8. bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE (Word,Excel),
9. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (niewykluczające wykonywania obowiązków na stanowisku).
3. Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
1. opiniowanie wniosków dotyczących zmian w budżecie oraz opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta, w zakresie dochodów budżetu.
2. sporządzanie sprawozdania rocznego z wykonania dochodów budżetu Miasta, we współpracy z pozostałymi referatami Wydziału Budżetu Miasta.
3. opracowywanie projektu oraz ostatecznej wersji budżetu Miasta Krakowa.
4. opracowywanie materiałów związanych z różnego rodzaju ankietami i zestawieniami porównawczymi, dotyczącymi dochodów budżetowych oraz opracowywanie dodatkowych analiz, informacji, sprawozdań i wieloletnich zestawień porównawczych.
5. w zakresie powierzonych obowiązków prowadzenie uzgodnień z innymi referatami Wydziału Budżetu Miasta, wydziałami i miejskimi jednostkami organizacyjnymi.
6. prowadzenie ewidencji planu budżetu w podsystemie PLAN – Plan Budżetu.
7. załatwianie innych spraw związanych z planowaniem budżetu i sprawozdawczością budżetową.
8. wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania wydziału zleconych przez przełożonych.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
4.Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom/kandydatkom:
1. pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
2. wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami),
3. stanowisko : Podinspektor/Inspektor
4. miejsce pracy: Wydział Budżetu Miasta
5. siedziba Wydziału: Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
6. przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2023 r.
7. Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków-Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa – BIP MK.
8. wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4.500 do 5.200 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,
9. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
5.Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
1. dyspozycyjność (tak/nie): nie
2. praca w terenie (tak/nie): nie
3. inne: brak.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej w terminie do 27.08.2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 1 września 2023 r. o godz. 8.00 w Sali Portretowej UMK, Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci/kandydatki będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.