Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatów/kandydatek przystępujących do naboru oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
* wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych
**staż pracy - rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
***doświadczenie zawodowe – rozumiane jako okres nabywania umiejętności w oparciu o umowę o pracę, umowę cywilno - prawną, staż, praktykę, wolontariat, prowadzoną działalność gospodarczą itp.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
Wymagania w zakresie organizacji pracy:
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, kreatywność, samodzielność, komunikatywność, skuteczność w realizacji celów,
- umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków,
- umiejętności projektowania, planowania, organizacji oraz realizacji projektów i zadań w wyznaczonym czasie,
- umiejętność przeprowadzania szkoleń.
Wymagania w zakresie wiedzy technicznej:
- praktyczna wiedza w zakresie przetwarzania, przesyłania i udostępniania informacji, w tym szczególnie za pośrednictwem technologii internetowych,
- znajomość przeglądarek internetowych oraz szybkie i sprawne wyszukiwanie informacji w Internecie,
- podstawowa znajomość HTML, XHTML, XML,
- ogólna wiedza w zakresie prowadzenia serwisów WWW,
- umiejętność tworzenia i obróbki grafik cyfrowej,
- bardzo dobra znajomość obsługi standardowych aplikacji biurowych: Word, Excel, Outlook, Teams, OneNote,
- znajomość protokołów komunikacyjnych i szyfrujących umożliwiających wymianę danych z innymi systemami teleinformatycznymi używanymi do realizacji zadań publicznych.
Wymagania w zakresie znajomości przepisów prawa:
- znajomość zagadnień związanych z zakresem działania Oddziału Społeczeństwa Informacyjnego w Wydziale Organizacji i Nadzoru,
- znajomość przepisów regulujących dostęp do informacji publicznej,
- znajomość przepisów i zasad związanych z dostępnością stron internetowych i aplikacji mobilnych,
- znajomość przepisów prawa regulujących zadania Gminy Miejskiej Kraków,
- znajomość przepisów regulujących statut, organizację i funkcjonowanie GMK.
Poniżej znajduje się formularz samooceny, którego przesłanie jest konieczne, by zgłoszenie uznane zostało za kompletne.
Plik samooceny należy zapisać na swoim komputerze, wypełnić i załączyć do formularza zgłoszeniowego we wskazanym miejscu.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
3. Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
W zakresie realizacji zadań stanowisk Ds. E-Administracji:
- współpraca z wydziałami i MJO oraz nadzór w zakresie wdrażania elektronicznego sposobu załatwiania spraw, w tym ESP ePUAP w określonym zakresie,
- współpraca z wydziałami i MJO w zakresie analizy do modelowania procesów przepływu danych,
- współpraca z wydziałami i MJO w zakresie udostępniania, utrzymania i rozwoju elektronicznych usług publicznych,
- wsparcie w obszarze formalnym oraz technicznym dla pracowników UMK potwierdzających profile zaufane,
- publikacja treści w Portalu Elektronicznych Usług Publicznych Miasta Krakowa (PEU),
- tworzenie i aktualizowanie menu, głównych stron oraz budowanie struktury modułów w PEU w tym współpraca z Administratorem PEU w zakresie budowania struktury oraz wdrażania kolejnych modułów informacyjnych,
- przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników z zakresu obsługi serwisu i innych aplikacji koordynowanych przez Oddział,
- współpraca z Koordynatorem ds. Dostępności w GMK w zakresie dostępności cyfrowej serwisu.
W zakresie realizacji zadań stanowisk Ds. Serwisów Informacyjnych:
- wsparcie i współpraca w realizacji Platformy Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa (BIP MK), Serwisu Informacyjnego Urzędu Miasta Krakowa (Serwis UMK) oraz Gminnego Serwisu Informacyjnego (GSI) - budowa podstawowej struktury stron serwisów, publikacja informacji, koordynacja działań i wsparcie użytkowników;
- opracowywanie analiz pracy komórek organizacyjnych UMK i MJO związanych z publikowaniem informacji w BIP MK, Serwisie UMK i GSI;
- wsparcie i udział w pracach projektowych, rozwojowych i testach serwisów BIP MK, Serwisu UMK i GSI;
- przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników z zakresu obsługi serwisów i innych aplikacji koordynowanych przez Oddział;
- współpraca z Koordynatorem ds. Dostępności w GMK w zakresie dostępności cyfrowej prowadzonych przez OR-04 serwisów;
W zakresie realizacji pozostałych zadań Oddziału Społeczeństwa Informacyjnego:
- wsparcie w realizacji działań i współpraca związane z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla potrzeb rozwoju społeczeństwa informacyjnego,
- pełnienie funkcji Gospodarza aplikacji będących w kompetencjach Oddziału,
- wsparcie i współpraca z Koordynatorem Dziedziny Zarządzania Administracja i Cyfryzacja,
- udział w pracach rozwojowych, integracyjnych oraz testowaniu modułów i aplikacji będących w kompetencjach Oddziału,
- opracowywanie na potrzeby Oddziału analiz, sprawozdań i innych dokumentów wewnętrznych,
- prowadzenie korespondencji w sprawach organizacyjnych wynikających ze współpracy Oddziału z komórkami organizacyjnymi UMK i MJO,
- współpraca przy realizacji zadań wynikających z udostępniania informacji publicznych,
- wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora, jego zastępców i kierownika Oddziału.
4. Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom/kandydatkom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników/pracowniczek podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik/pracowniczka zobowiązany/a jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami). Praca od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30.
- Stanowisko: Referent/Podinspektor/Inspektor.
- Miejsce pracy: Wydział Organizacji i Nadzoru.
- Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Wielopole 17A.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków – Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa – BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4 850 zł do 5 800 zł brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
5. Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Dyspozycyjność: nie
- Praca przy komputerze: tak
- Możliwość pracy w terenie: nie
- Praca w soboty: nie
- Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie
- Inne: nie dotyczy
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 15 września 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 20 września 2023 roku o godz. 9.00 w formie on-line (kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do testów otrzymają instrukcję indywidualnie).
UWAGA! Zmiana sposobu przeprowadzenia testów - stacjonarnie Sala 303, Plac Wszystkich Świętych 3-4 Kraków.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci/kandydatki będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)