Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
- spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe techniczne o specjalizacji: geoinformatyka lub geoinformacja lub geodezja i kartografia lub gospodarka przestrzenna lub informatyczna lub geografia lub systemy informacji geograficznej lub informatyka geoprzestrzenna.
*wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Znajomość ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej.
- Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
- Znajomość ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
- Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 27 września 2005 r. w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym.
- Bardzo dobra znajomość obsługi standardowych aplikacji: Word, Excel, poczty elektronicznej, Internetu, ArcGIS Pro, ArcGIS Online. Doświadczenie w obszarze aplikacji GIS, tworzenie i analiza danych geoprzestrzennych, znajomość problematyki związanej z tworzeniem portali mapowych, publikacji serwisów mapowych, interpretacji danych opisowych, umiejętność wykonywania opracowań graficznych z danych przestrzennych.
- Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, umiejętność pracy w grupie oraz pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia oraz nastawienie na rozwój i szkolenia.
- Znajomość zagadnień z zakresu działania Wydziału Geodezji.
- Znajomość zagadnień z zakresu prowadzenia baz powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, trybu aktualizacji tych baz oraz ich referencyjności dla systemów informacji przestrzennej.
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty.
- Znajomość i umiejętność pracy w aplikacjach pakietu Esri m.in.: ArcGIS Pro, ArcGIS Online – szkolenia potwierdzone certyfikatem.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Obsługa wizualizacji obiektów graficznych i ich prezentacji na łamach przeglądarki w MSIP i Portalach mapowych MSIP.
- Współpraca z Administratorem Systemu w zakresie udostępniania danych z Hurtowni Danych MSIP (HDMSIP) zgodnie z zasadami określonymi przez Koordynatora MSIP (Dyrektora Wydziału Geodezji) oraz obowiązującymi uregulowaniami prawnymi w tym zakresie.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Krakowa (UMK), miejskimi jednostkami (MJ) oraz innymi instytucjami w zakresie budowy i funkcjonowania MSIP dla Gminy Miejskiej Kraków.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi UMK, MJ oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania, przetwarzania i udostępniania informacji w MSIP.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi UMK, MJ oraz innymi instytucjami w zakresie opracowywania standardów tworzenia obiektów graficznych na potrzeby wizualizacji i prezentacji danych gromadzonych w Źródłowych Bazach Danych (ZBD) zgodnie z wymogami Koordynatora MSIP.
- Obsługa techniczna importów danych z Źródłowych Baz Danych (ZDP) do HDMSIP.
- Monitorowanie zgodności lokalizacji obiektów graficznych zapisanych w HDMSIP z danymi z Źródłowych Baz Danych (ZBD).
- Obsługa techniczna aplikacji MSIP w zakresie konwersji, transformacji, wizualizacji, prezentacji obiektów graficznych.
- Tworzenie i obsługa techniczna aplikacji do udostępniania usług dotyczących ZDP oraz usług danych przestrzennych tzn.: usługi wyszukiwania (WCS), przeglądania (WMS), pobierania (WFS).
- Przygotowywanie warunków technicznych do zamówień publicznych udzielanych w związku z zakładaniem tematycznych baz danych.
- Wspieranie użytkowników systemu MSIP w zakresie wykorzystania i przetwarzania danych przestrzennych HDMSIP.
- Przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników obowiązującej aplikacji MSIP.
- Współpraca z Administratorem Systemu w zakresie programu szkoleń użytkowników aplikacji MSIP.
- Wykonywanie analiz z wykorzystaniem danych zgromadzonych w HDMSIP.
- Wykonywanie map i analiz z wykorzystaniem danych zgromadzonych w HDMSIP na zlecenie Koordynatora MSIP.
- Wydawanie danych z MSIP.
- Wspieranie użytkowników w zakresie wykorzystania danych przestrzennych do realizacji zadań statutowych.
- Udział w pracach wdrożeniowych nowych aplikacji i programów stosowanych w Wydziale Geodezji.
- Zgłaszanie uwag i usterek do działania aplikacji jako gospodarz poprzez system zgłoszeń i awarii „ATMOSTERA”.
- Dbanie o rozwój MSIP i wsparcie merytoryczne w tym zakresie dla pracowników Wydziału Geodezji.
- Śledzenie zmian legislacyjnych w zakresie tematyki związanej z infrastrukturą przestrzenną, geodezją i kartografią.
- Bieżące zapoznawanie się z treścią aktów prawnych oraz instrukcji i wytycznych technicznych niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych
- Współpraca z Grodzkim Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w zakresie ZDP dotyczących danych geodezyjnych
- Prowadzenie kart pracy w systemie RCP.
- Przygotowywanie, monitoring, optymalizacja i zarządzanie projektami rozwojowymi MSIP.
- Wykonywanie poleceń Koordynatora MSIP, Zastępców Dyrektora Wydziału oraz kierownika referatu w zakresie budowy i eksploatacji systemu MSIP.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatkom/kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
- Stanowisko: Podinspektor/Inspektor.
- Miejsce pracy: Wydział Geodezji – Urząd Miasta Krakowa.
- Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Grunwaldzka 8.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków-Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa – BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4 500 złotych brutto do 5 500 złotych brutto (w zależności od stażu pracy i posiadanych kwalifikacji) oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- dyspozycyjność: w godzinach pracy
- praca przy komputerze: tak
- praca w terenie: nie
- praca w soboty: nie
- uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie
- inne: brak
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 5 listopada 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 9 listopada 2023 o godz. 9.00 w sali Dietla Urzędu Miasta Krakowa, Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydatki/kandydaci będą informowane/informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)