Praca w Urzędzie Miasta Krakowa
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W REFERACIE DS. OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W KRAKOWSKIM CENTRUM ŚWIADCZEŃ UMK (1 ETAT)
(NR REF. 1-SO-2023)
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracowniczki/pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatek/kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
Wymagania niezbędne (formalne)
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.
- Znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych.
- Znajomość ustawy o dodatkach mieszkaniowych.
- Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
- Znajomość struktury organizacyjnej i zakresu działania Krakowskiego Centrum Świadczeń.
- Umiejętność prowadzenia rozmów z klientem w sprawach z zakresu realizowanego przez Krakowskie Centrum Świadczeń.
- Orzeczenie o niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wykluczające wykonywania obowiązków na stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Przyjmowanie i udzielanie informacji stronom.
- Obsługa mieszkańców w sprawach realizowanych przez Krakowskie Centrum Świadczeń.
- Wydawanie wniosków i formularzy oraz udzielanie niezbędnych informacji z zakresu świadczeń realizowanych przez Centrum.
- Przyjmowanie i weryfikacja wniosków pod względem formalnym i merytorycznym.
- Rejestracja wniosków i przekazywanie ich do właściwych referatów Centrum.
- Wystawianie wezwań w sprawie uzupełniania wniosków o brakujące dokumenty.
- Przyjmowanie od klientów uzupełnień oraz informacji w zakresie zmian mających wpływ na prawo do pobierania świadczeń w sprawach realizowanych przez Centrum oraz przekazywanie ich do właściwych referatów.
- Prowadzenie ewidencji przyjętych wniosków.
- Wydawanie zaświadczeń.
- Przygotowywanie materiałów statystycznych i analitycznych.
- Archiwizacja akt, zgodnie z rzeczowym wykazem akt UMK.
- Uzupełnianie i poszerzanie wiedzy niezbędnej do prawidłowego wykonania powierzonych zadań.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Wydziału, Zastępcę Dyrektora Wydziału i kierownika referatu.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatkom/kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowniczek/pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracowniczka/pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
- Stanowisko: Referent, Podinspektor.
- Miejsce pracy: Krakowskie Centrum Świadczeń – Urząd Miasta Krakowa.
- Siedziba Wydziału: ul. Stachowicza 18
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków – Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4.500,- do 5.200,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Dyspozycyjność: tak.
- Praca przy komputerze: tak.
- Praca w soboty: nie.
- Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie.
- Praca w terenie: nie.
- Praca w innych lokalizacjach: ul. Stachowicza 18 / os. Zgody 2
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 19 listopada 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 27 listopada 2023 roku o godz. 8.00 Sala Portretowa przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie. O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydatki/kandydaci będą informowane/informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Informacja o liczbie kandydatów/kandydatek spełniających wymogi formalne