Sekretariat Bursy czynny jest codziennie (poniedziałek – piątek) w godzinach 730-1530 tel./fax. (12) 411-64-39.
Dyrektor Bursy przyjmuje strony codziennie (poniedziałek – piątek) w godzinach 1000-1300 lub w innych ustalonych telefonicznie z osobą zainteresowaną.
Rodzice mogą uzyskać informacje o swoim dziecku:
a) od wychowawców – w sprawach zdrowotnych i wychowawczych codziennie w godzinach pracy wychowawców tel. (12) 417-23-91,
b) od st. specjalisty ds. żywienia w sprawach żywieniowych młodzieży, codziennie (poniedziałek – piątek) tel. (12) 411-64-39,
c) od sekretarza placówki w sprawach zameldowania, wymeldowania, wydania zaświadczenia lub wysokości opłaty za pobyt w Bursie, codziennie (poniedziałek – piątek) tel. (12) 411-64-39.
Wymiana informacji z podmiotami zewnętrznymi:
1/ Do przekazywania informacji w sprawach finansowych placówki upoważniony jest główny księgowy i dyrektor placówki.
2/ Informacji w sprawach płac, ZUS oraz w sprawach technicznych budynków i ich zabezpieczenia udziela dyrektor, oraz pracownik ds. płac
3/ Informacji w zakresie żywienia młodzieży i organizacji pracy kuchni udziela st. specjalista ds. żywienia i dyrektor.
4/ Ogólnych informacji o organizacji i pracy placówki udziela sekretarz placówki i dyrektor.
5/ Informacji dla mediów może udzielać tylko dyrektor placówki lub wyznaczony pracownik po wcześniejszym omówieniu i ustaleniu tematu rozmowy.
Przy udzielaniu informacji pracownicy są zobowiązani do przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych
Składanie Skarg i wniosków
1. Skargi lub wnioski składa się w formie pisemnej lub ustnej w sekretariacie lub u wychowawców Bursy.
2.Przyjęte skargi i wnioski są rejestrowane niezwłocznie w Rejestrze skarg i wniosków w sekretariacie Bursy.
3. Skargę lub wniosek załatwia się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni, licząc od dnia wpłynięcia.
4. Jeżeli załatwienie skargi lub wniosku wymaga uprzedniego zbadania i wyjaśnienia sprawy, zebranie dodatkowych materiałów niezbędnych do rozstrzygnięcia, sprawę załatwia się bez zbędnej zwłoki w terminie do 1-go miesiąca.
5. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn nie jest możliwe rozpatrzenie skargi lub wniosku w jednym z wyżej wymienionych terminów, zawiadamia się wnoszącego pisemnie o
podjętych czynnościach w sprawie oraz o przewidywanym terminie załatwienia.
6. O sposobie załatwienia skargi lub wniosku, wnoszącego zawiadamia się w formie pisemnej.
7. Osobie niezadowolonej z załatwienia skargi lub wniosku służy prawo odwołania od Rozstrzygnięcia sprawy
8. Odwołania od wydanych rozstrzygnięć przez Dyrektora dokonują odpowiednio:
a/ Organ Prowadzący,
b/ Małopolskie Kuratorium Oświaty w Krakowie.
9. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Dyrektora Bursy w terminie 14 dni od datydoręczenia odpowiedzi.