1. Wymagania formalne:
Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 roku (Dz.U. z 2019 r. poz.1282) określonych dla stanowisk urzędniczych.
Wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe z dziedziny rachunkowości, finansów, zarządzania lub administracji
Minimum półroczne doświadczenie w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych
2. Wymagania dodatkowe:
Znajomość przepisów z zakresu:
Ustawy o finansach publicznych,
Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
Ustawy o rachunkowości,
Ustawy o podatku od towarów i usług,
Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
Ustawy o pracownikach samorządowych,
Ustawy o samorządzie gminnym.
Znajomość obsługi programów pakietu MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel.
Mile widziana umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym w programach księgowych: Cogisoft.
Umiejętność pracy w zespole.
Posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, bezstronność, odporność na stres i radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność planowania
i organizowania pracy.
3. Zakres obowiązków:
Rozliczanie kosztów wynagrodzeń, mediów i żywności na poszczególne placówki
Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym.
Uzgadnianie konta 300 na koniec każdego miesiąca – wydatki dotyczące zakupów do magazynów oraz składników majątku.
Dekretowanie i księgowanie dokumentów operacji magazynowych.
Uzgadnianie konta 310- stan magazynów z ewidencją analityczną
Uzgadnianie realizacji umów z magazynem i działem administracyjno-gospodarczym
Uzgadnianie wykonania umów z ewidencją księgową na koniec każdego miesiąca
Uzgadnianie rozchodów z magazynu z dyspozycjami jadłospisu
Rozliczanie wypłaconych zaliczek w systemie Cogisoft na podstawie przedkładanych dokumentów źródłowych sprawdzonych pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym oraz zatwierdzonych do wypłaty przez osoby upoważnione
Wprowadzanie do ewidencji księgowej dokumentów zakupowych – gotówkowych przedłożonych do rozliczenia zaliczek
Prowadzenie ewidencji księgowej dokumentów zakupowych (przelewowych) w systemie Cogisoft
Uzgadnianie na koniec każdego miesiąca konta: 234- pozostałe rozrachunki z pracownikami
Uzgadnianie na koniec każdego miesiąca konta 201- rozrachunki z odbiorcami i dostawcami
Okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów – konto 300, 310, 130, 223
Wykonywanie innych zadań z obszaru księgowości zleconych przez przełożonego.
4. Warunki pracy i płacy:
Praca na podstawie umowy o pracę, w wymiarze 1 etatu.
Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze od 5.800,00 brutto; dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy oraz 1000,00 złotych brutto dodatku motywacyjnego w ramach rządowego programu „Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w postaci dodatku motywacyjnego na lata 2024-2027”.
Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
Inne elementy wynagrodzenia zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KCS oraz Regulaminem ZFŚS m. in.: dodatek motywacyjny wypłacany kwartalnie, dodatki okolicznościowe; dofinansowanie do wypoczynku, okularów, niskooprocentowane pożyczki (w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych), możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej.
Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika.
Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Możliwa konieczność odbycia służby przygotowawczej.
Praca w godzinach 7:30 -15:30.
5. Wymagane dokumenty:
List motywacyjny, CV.
Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia).
Kopie dokumentów poświadczających staż pracy.
Oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych.
Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Krakowskie Centrum Seniora w Krakowie moich danych osobowych wskazanych
w dokumentach naboru w związku z prowadzonym naborem
na stanowisko Referent/Podinspektor/Inspektor ds. rozliczania kosztów”
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Powyższe dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: Krakowskie Centrum Seniora, 31 – 977 Kraków, os. Szkolne 20, w terminie do
30 września 2024 r. (zaliczamy datę wpływu do Sekretariatu KCS).
Aplikacja powinna zostać złożona w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór - stanowisko Referent/Podinspektor/Inspektor ds. rozliczania kosztów”
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.krakow.pl/ oraz na tablicy informacyjnej KCS przy os. Szkolnym 20.
7. Ilość etatów:
1 etat
Krakowskie Centrum Seniora zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu. W miesiącu poprzedzającym publikację ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej.
Dyrektor
Krakowskiego Centrum Seniora
Sebastian Lipowski