Wymagania formalne:
Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2019, poz. 1282 z późn. zm.).
Wykształcenie wyższe.
Co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika ds. zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego.
Wymagania dodatkowe:
studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu zamówień publicznych.
Zakres obowiązków:
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym w szczególności:
sporządzanie dokumentacji postępowania w każdym z trybów w procedurze krajowej i unijnej, w tym w szczególności specyfikacji warunków zamówienia,
opracowanie projektów umów o udzielenie zamówienia publicznego,
sporządzanie protokołów postępowania,
opracowanie wymaganych przepisami ogłoszeń w procedurze krajowej i unijnej,
udział w pracach komisji przetargowych,
archiwizowanie dokumentacji.
Prowadzenie rejestrów postępowań, przygotowywanie sprawozdań rocznych, miesięcznych, planów zamówień publicznych określonych przepisami prawa oraz aktami wewnętrznymi.
Uczestniczenie w prowadzonych negocjacjach.
Udział w opracowaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych.
Uczestnictwo w charakterze specjalisty ds. zamówień publicznych w projektach związanych z realizacją zadań współfinansowanych z różnych źródeł finansowych.
Tworzenie aktów wewnętrznych, procedur, umów, odpowiedzi na odwołania.
Obsługa elektronicznych portali i platform związanych z zamówieniami publicznymi.
Praktyczna znajomość przepisów z zakresu: ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny, ochrony danych osobowych.
Umiejętność stosowania przepisów w praktyce.
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania KCS pod względem organizacyjno – administracyjnym i usługowym.
Zapewnienie Jednostce odpowiedniego wyposażenia, zaopatrywania w niezbędne materiały i surowce zgodnie z obowiązującymi przepisami o zamówieniach publicznych.
Kompetencje: dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu, umiejętność: logicznego myślenia; analizy; radzenia sobie w sytuacjach stresowych; komunikatywność, sumienność, terminowość, dokładność.
Warunki pracy i płacy:
Praca na podstawie umowy o pracę, w wymiarze 1 etatu, praca w godzinach 7:30 -15:30.
Stanowisko: Inspektor
Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze od 6300,00 do 7550,00 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy.
Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
Inne elementy wynagrodzenia zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KCS oraz Regulaminem ZFŚS m. in.: dodatek motywacyjny wypłacany kwartalnie, dodatki okolicznościowe; dofinansowanie do wypoczynku, okularów, niskooprocentowane pożyczki (w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych), możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej.
Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika.
Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Możliwa konieczność odbycia służby przygotowawczej.
Wymagane dokumenty:
List motywacyjny, CV.
Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie.
Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia).
Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Krakowskie Centrum Seniora moich danych osobowych wskazanych w dokumentach w związku z prowadzoną rekrutacją na stanowisko – INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH”.
Opcjonalnie w przypadku braku propozycji zatrudnienia w wyniku w/w rekrutacji kandydat może złożyć oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Krakowskie Centrum Seniora moich danych osobowych wskazanych w dokumentach w celu włączenia do zbioru ofert osób ubiegających się o zatrudnienie w KCS.”
Termin i miejsce składania dokumentów:
Powyższe dokumenty należy złożyć osobiście, przesłać pocztą na adres: Sekretariat KCS, 31 – 977 Kraków, os. Szkolne 20 (Aplikacja powinna zostać złożona w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Rekrutacja – INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH") lub przesłać drogą elektroniczną na adres: sekretariat@kcs.krakow.pl w terminie do 7.07.2024 r. (zaliczamy datę wpływu do Sekretariatu KCS).
Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ilość etatów:
1 etat
Krakowskie Centrum Seniora zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w KCS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.
Dyrektor
Krakowskiego Centrum Seniora
Sebastian Lipowski