Wymagania formalne:
Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2019, poz. 1282 z późn. zm.).
Wykształcenie wyższe.
Co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku w kadrach w jednostkach samorządu terytorialnego.
Wymagania dodatkowe:
Studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu prawa pracy, kadr i płac.
Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w jednostkach sektora finansów publicznych.
Zakres obowiązków:
Prowadzenie w całości spraw kadrowych pracowników KCS w szczególności:
pozyskiwanie i przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do sporządzenia umów o pracę,
zapoznawanie nowoprzyjętych pracowników z przepisami wewnętrznymi i regulaminami, instrukcjami dotyczącymi organizacji pracy,
bieżące monitorowanie zmian w zakresie Kodeksu Pracy i przekazanie informacji w tym zakresie pozostałym pracownikom,
prowadzenie zaangażowania środków na wydatki personalne w ramach umów o pracę i umów zleceń (zaangażowanie płac) oraz zestawień dotyczących realizacji planu finansowego jednostki na wydatki osobowe dla Dyrekcji/ podmiotów zewnętrznych,
prowadzenie bieżącej ewidencji urlopów pracowników w tym planów,
bieżące monitorowanie nabywania uprawnień pracowników do dodatków stażowych, nagród, odpraw oraz przekazywanie tych informacji do Działu Finansowo – Księgowego,
przygotowywanie i list obecności do podpisu pracownikom,
obsługa systemu Cogisoft w zakresie obecności i nieobecności pracowników, ewidencji czasu pracy,
prowadzenie korespondencji dotyczącej spraw kadrowych i administracyjnych,
prowadzenie spraw związanych z ZFŚS - w zakresie wynikającym z obowiązków pracownika kadrowo – administracyjnego,
nadzorowanie terminowości w zakresie badań lekarskich oraz szkoleń okresowych BHP pracowników,
prowadzenie całości dokumentacji związanej z PPK w jednostce,
kontrola na polecenie Dyrektora wykorzystywania zwolnień lekarskich,
sporządzanie i przekazywanie sprawozdań do GUS (dotyczących spraw kadrowych),
przekazywanie comiesięcznych informacji do PFRON,
monitorowanie w zakresie wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej prac społecznie użytecznych oraz zatrudnienia subsydiowanego,
projektowanie, wdrażanie oraz rozwijanie metod i narzędzi niezbędnych do efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi w jednostce,
wsparcie kierowników w działaniach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Zarządzenie zespołem pracowników Sekcji personalnej.
Przygotowywanie dokumentacji pracowników do archiwizacji.
Warunki pracy i płacy:
Praca na podstawie umowy o pracę, w wymiarze 1 etatu.
Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze od 6700,00 złotych brutto; dodatek funkcyjny od 600,00 zł brutto; dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy oraz 1000,00 złotych brutto dodatku motywacyjnego w ramach rządowego programu „Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w postaci dodatku motywacyjnego na lata 2024-2027”.
Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
Inne elementy wynagrodzenia zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KCS oraz Regulaminem ZFŚS m. in.: dodatek motywacyjny wypłacany kwartalnie, dodatki okolicznościowe; dofinansowanie do wypoczynku, okularów, niskooprocentowane pożyczki (w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych), możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej.
Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika.
Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Możliwa konieczność odbycia służby przygotowawczej.
Praca w godzinach 7:30 -15:30.
Wymagane dokumenty:
List motywacyjny, CV.
Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie.
Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia).
Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Krakowskie Centrum Seniora moich danych osobowych wskazanych w dokumentach w związku z prowadzoną rekrutacją na stanowisko – KIEROWNIK SEKCJI PERSONALNEJ ”.
Opcjonalnie w przypadku braku propozycji zatrudnienia w wyniku w/w rekrutacji kandydat może złożyć oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Krakowskie Centrum Seniora moich danych osobowych wskazanych w dokumentach w celu włączenia do zbioru ofert osób ubiegających się o zatrudnienie w KCS.”
Termin i miejsce składania dokumentów:
Powyższe dokumenty należy złożyć osobiście, przesłać pocztą na adres: Sekretariat KCS, 31 – 977 Kraków, os. Szkolne 20 (Aplikacja powinna zostać złożona w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Rekrutacja – KIEROWNIK SEKCJI PERSONALNEJ") lub przesłać drogą elektroniczną na adres: sekretariat@kcs.krakow.pl w terminie do 16.07.2024 r. (zaliczamy datę wpływu do Sekretariatu KCS).
Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ilość etatów:
1 etat
Krakowskie Centrum Seniora zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w KCS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.
Dyrektor
Krakowskiego Centrum Seniora
Sebastian Lipowski