Praca w jednostce
CENTRUM ADMINISTRACYJNE NR 2
DYREKTOR OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO STARSZY ADMINISTRATOR
(NR REF. 1/24)
I. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku
- wymagania zgodne z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. (tekst jednolity: Dz.U.2019, poz.1282) określone dla stanowisk urzędniczych;
- spełnienie wymagań określonych w art. 21.2-8 ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz.U.2023.1304, 1606)
- wykształcenie średnie lub wyższe o profilu technicznym, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku;
- doświadczenie zawodowe: wykształcenie średnie - min. 6 lata/wykształcenie wyższe – min. 3 lata
- nieposzlakowana opinia.
Osoby, które nie spełniają wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
II. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) pozwalające na optymalne wykonywanie zadań
- Preferowany kierunek wykształcenia o profilu technicznym
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z zarządzaniem nieruchomościami – min.3 lata.
- Posiadanie licencji zarządcy nieruchomościami;
- Znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, ogólnych przepisów z zakresu BHP, p/poż.
- Znajomość MS Office; biegła obsługa komputera i programów biurowych; łatwość redagowania pism urzędowych.
- Umiejętności zawodowe: w zakresie planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, skrupulatne i sumienne wykonywanie zadań, odpowiedzialność, terminowość, wysoka kultura osobista.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami będącymi w zarządzie CA Nr 2;
- utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości;
- prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego;
- terminowe uaktualnianie przeglądów;
- dbałość o stan techniczny majątku placówki, organizowanie napraw;
- dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp, ;
- organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją),
- dokonywanie stałych uzgodnień dotyczących wydatków na cele gospodarcze z Dyrektorem oraz w zakresie planu finansowego w Głównym Księgowym, przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
- planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym
- bieżące rozliczanie użytkowników mediów;
- właściwe zabezpieczenie i dystrybucja wśród pracowników odzieży roboczej i ochronnej oraz środków BHP zgodnie z prowadzonym rejestrem
- zlecanie prac o charakterze usługowym (m.in. usług transportu, serwisu urządzeń, wykonania ekspertyz, robót remontowo – budowlanych, itp.); nadzorowanie pracy firm świadczących usługi na rzecz Centrum;
- prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,
- przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy,
- udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
- udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych;
- kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów, uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji;
- odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych;
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku placówki;
- organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia placówki oraz ochrony administrowanych budynków i terenu,
- organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,
- organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych placówki;
- nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska);
- organizowanie pracy pracowników obsługi, pracowników Klubu Integracji Społecznej i skazanych wykonujących pracę w ramach kary ograniczenia wolności;
- rozliczanie czasu pracy kierowców, kontrola zużycia paliwa;
- dokonywanie kontroli wewnętrznych na stanowiskach obsługi;
- prowadzenie rejestru zawieranych umów;
- sporządzania sprawozdań w zakresie powierzonych obowiązków;
- wykonywanie zadań zleconych przez Głównego księgowego oraz Dyrektora jednostki w zakresie zajmowanego stanowiska.
IV. Warunki pracy i płacy:
- Miejsce pracy: Centrum Administracyjne nr 2; 31-977 Kraków os. Szkolne 27.
- rodzaj umowy: pierwsza umowa o pracę na czas określony; w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym - 6-mies. z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej; możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
- praca w podstawowym systemie czasu pracy;
- wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r.(Dz.U 2018,poz.936 z późniejszymi zmianami) oraz Regulaminem Wynagradzania;
- zatrudnienie: od 04 marca 2024r.
- wymiar etatu: 1 etat
V. Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie ( wg. dostępnych powszechnie wzorów)
- Dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz dodatkowe uprawnienia, kursy, staże, a także doświadczenie zawodowe i staż pracy (kserokopie).
- Oświadczenie o niekaralności kandydata– osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia przedstawi informację z Krajowego Rejestru Karnego zgodnie wymaganiami niezbędnymi.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Administracyjnym nr 2 w Krakowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
VII. Klauzula informacyjna Administratora o przetwarzaniu danych osobowych
w procesie rekrutacji (proszę wydrukować i podpisać tekst zamieszczony poniżej)
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych – Kandydat do pracy
Oświadczenia o wyrażeniu zgody
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Centrum Administracyjne Nr 2 przez okres najbliższych … miesięcy.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Centrum Administracyjne Nr 2 (dalej: CA2), z siedzibą w Krakowie na os. Szkolnym 27, 31-977 Kraków, reprezentowane przez Dyrektora.
Mogą się Państwo kontaktować z Administratorem danych osobowych pod adresem e-mail: sekretariat@centrumadministracyjnenr2.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu: 12 644 51 70.
Inspektor Ochrony Danych
We wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych, pisząc na adres: biuro@personal-data.pl
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, a w przypadku osób pracujących z małoletnimi - ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochrony małoletnich, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana
w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych będą:
- podmioty współpracujące oraz realizujące usługi dla CA2,
- podmioty lub organy uprawnione na podstawie przepisów prawa.
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji lub przez okres wskazany w obowiązujących przepisach prawa.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez liczbę miesięcy określonych w zgodzie.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do wycofania udzielonej zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i/lub ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochrony małoletnich jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, czyli na podstawie automatycznej analizy danych.
Dane nie są przekazywane do krajów trzecich.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty z dopiskiem „Nabór – St. Administrator”należy składać (osobiście, pocztą, poczta elektroniczną) w sekretariacie Centrum Administracyjnego nr 2; os. Szkolne 27, 31-977 Kraków (czynne w godz. 7.30 - 15.30) do dnia 23.02.2024r. r. godz.8.00 - decyduje data stempla pocztowego)
- Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Postępowanie w ramach naboru obejmuje analizę dokumentów kandydata oraz rozmowy z wybranymi kandydatami.
- Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
- O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową lub telefonicznie.
- Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich załączonych dokumentów do wglądu.
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie placówki.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata
IX. Ilość etatów
1 etat
Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalneWynik naboru