Postępowania poniżej 130 tys. zł netto prowadzone są z wykorzystaniem Platformy Zakupowej eZamawiający pod adresem https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl (zakładka: Lista postępowań wyłączonych z PZP)
UWAGA:
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy zakupowej Marketplanet, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. od 9:00 do 17:00 pod nr tel. +48 22 25 72 223 lub oneplace.admin@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Warunkiem założenia konta jest przesłanie wniosku o jego założenie do operatora platformy.
Rejestracja konta następuje poprzez:
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.