DYREKTOR ZARZĄDU BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KRAKOWIE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE –
REFERENTA/STARSZEGO REFERENTA
W REFERACIE WINDYKACJI LOKALI UŻYTKOWYCH I EGZEKUCJI
ZARZĄDU BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KRAKOWIE
UL. B. CZERWIEŃSKIEGO 16, 31-319 KRAKÓW
(NR REF. ZBK_FU-1/24)
1. Wymagania niezbędne (formalne):
- spełnienie wymagań określonych dla stanowisk urzędniczych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U. z 2022 r. poz. 530),
- wykształcenie wyższe.
Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość Regulaminu Organizacyjnego oraz Statutu Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie.
- Znajomość przepisów prawnych w zakresie dotyczącym funkcjonowania Urzędu Miasta Krakowa.
- Znajomość zagadnień związanych z zakresem działania Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie.
- Znajomość przepisów:
- kodeksu cywilnego
- kodeksu postępowania cywilnego
- kodeksu postępowania administracyjnego
- ustawy o komornikach sądowych
- ustawy o pracownikach samorządowych
- ustawy o samorządzie gminnym.
- Umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi.
- Znajomość obsługi programów pakietu MS Office.
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność.
- Mile wdziane: wykształcenie kierunkowe (ukończone studia na wydziale prawa i administracji) oraz doświadczenie w pracy związanej z windykacją i egzekucją wierzytelności.
W trakcie postępowania rekrutacyjnego z kandydatem przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną. Kandydat może zostać poddany innym dodatkowym technikom naboru (np. test, praktyczne sprawdzenie określonych umiejętności).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sporządzanie projektów wniosków do właściwego komornika sądowego w celu odzyskania wymagalnych wierzytelności na drodze postępowania egzekucyjnego, o ile dłużnik nie dokonał ich dobrowolnej zapłaty.
- Rozpatrywanie pism i wniosków, dotyczących postępowań egzekucyjnych i windykacyjnych, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa powszechnego i lokalnego i przygotowywanie w tym zakresie projektów odpowiedzi.
- Przygotowywanie projektów pism w tym zarządzeń oraz porozumień. Prowadzenie i zakładanie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dekretowanie pism i przydzielanie ich odpowiednim prowadzącym sprawy pracownikom. Bieżące archiwizowanie zasobu Referatu. Sporządzanie raportów i zestawień z zakresu działania Referatu.
- Podejmowanie działań, mających na celu uzyskanie informacji o majątku dłużnika, podlegającym egzekucji, ustaleniu kręgi potencjalnych spadkobierców, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej na potrzeby postępowań w sprawach o stwierdzenie nabycia spadku.
- Bieżąca współpraca z komornikami sądowymi i monitorowanie postępowania egzekucyjnego.
- Współpraca merytoryczna z komórkami organizacyjnymi Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, Urzędu Miasta Krakowa i innymi jednostkami.
4. Warunki pracy i płacy:
- Wymiar czasu pracy: pełny etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych - zgodnie z odrębnymi przepisami).
- Płaca zasadnicza: od 4 250 zł do 4 500 zł miesięcznie + premia uznaniowa miesięczna zgodnie z regulaminem wynagradzania + dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy.
- Dofinansowanie do kart sportowych, świadczenia w ramach ZFŚS.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) zgodnie z ustawą o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
- Zatrudnienie na okres co najmniej 6 miesięcy z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony (obowiązek odbycia służby przygotowawczej dla osób, o których mowa w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- Wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania tutaj lub w pokoju 135 I piętro siedziby ZBK).
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopia).
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe (kserokopia – w przypadku wymaganego doświadczenia/stażu pracy).
- Informacja z krajowego rejestru karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne będące odpowiedzią na ogłoszony nabór należy złożyć w zaklejonej kopercie w siedzibie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie, ul. B. Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: praca@zbk.krakow.pl w terminie do dnia 23 stycznia 2024 r. z dopiskiem na kopercie lub w tytule e-maila FU-1/24.
Decyduje data wpływu do Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie.
Oferty niekompletne lub złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia testów i rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-maila lub telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie (www.bip.krakow.pl/ZBK) oraz na tablicy informacyjnej ZBK.
8. Ilość etatów: 1 etat