DYREKTOR ZARZĄDU BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KRAKOWIE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE –
REFERENTA/STARSZEGO REFERENTA
W REFERACIE LOKALI SŁUŻBY ZDROWIA I FORTÓW
ZARZĄDU BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KRAKOWIE
UL. B. CZERWIEŃSKIEGO 16, 31-319 KRAKÓW
(NR REF. ZBK_EL-6/24)
1. Wymagania niezbędne (formalne):
- spełnienie wymagań określonych dla stanowisk urzędniczych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U. z 2022 r., poz. 530),
- wykształcenie wyższe.
Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość statutu Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie oraz wynikających z niego zadań.
- Znajomość Regulaminu Organizacyjnego Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie.
- Znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami – Dz. I; Dz. II Rozdz. 1,2; Dz. V Rozdz. 3.
- Znajomość kodeksu cywilnego – Księga pierwsza - Tyt. II Dz. II, III; Tyt. IV Dz. II, VI; Tyt. V; Księga druga – Tyt. I Dz. II, III Rozdz. I, Dz. IV; Księga trzecia - Tyt. XVII Dz. I Rozdz. I, II.
- Znajomość zarządzenia Nr 2760/2013 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 24 września 2013 r. w sprawie trybu i szczegółowych warunków najmu lokali użytkowych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków wynajmowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie (z późn. zm.).
- Znajomość zarządzenia Nr 1154/2009 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 27 maja 2009 r.w sprawie zasad wynajmowania przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie lokali stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków przeznaczonych na realizację świadczeń zdrowotnych (z późn. zm.).
- Znajomość Uchwały Nr CXIX/1294/06 Rady Miasta Krakowa z dnia 25 października 2006 r. w sprawie przyjęcia dokumentu: ''Ramowy program ochrony i rewitalizacji zespołu historyczno - krajobrazowego Twierdzy Kraków'' (z późn. zm.).
- Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych.
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania nieruchomościami/studia podyplomowe na ww. kierunku.
- Biegła znajomość oprogramowania biurowego MS Office.
W trakcie postępowania rekrutacyjnego z kandydatem przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną. Kandydat może zostać poddany innym dodatkowym technikom naboru (np. test, praktyczne sprawdzenie określonych umiejętności).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Z zakresu zarządzania lokalami służby zdrowia:
- prowadzenie spraw związanych z lokalami służby zdrowia od momentu zawarcia umowy do chwili wydania lokalu, w tym przygotowanie umów, aneksów i wypowiedzeń,
- realizacja procedur związanych z najmem lokali służby zdrowia w drodze aukcji, przetargu lub w drodze bezprzetargowej,
- prowadzenie spraw dotyczących pustostanów w zasobie lokali służby zdrowia,
- opracowywanie kart informacyjnych dla lokali służby zdrowia przewidzianych do sprzedaży,
- weryfikacja przekazanej przez Referat Dokumentacji Technicznych i Wykupu Lokali inwentaryzacji lokali (budynków) w zakresie jej zgodności z dokumentami dotyczącymi lokalu lub budynku.
- Z zakresu zarządzania obiektami byłej Twierdzy Kraków:
- prowadzenie spraw związanych z obiektami byłej Twierdzy Kraków, w tym przygotowywanie umów, aneksów i wypowiedzeń,
- realizacja procedur związanych z wydzierżawianiem obiektów byłej Twierdzy Kraków w drodze przetargu lub w drodze bezprzetargowej,
- współpraca z jednostkami nadzoru konserwatorskiego,
- bieżące monitorowanie obiektów w zakresie stanu technicznego substancji, zabezpieczeń poszczególnych pomieszczeń i elementów zabytkowych wyposażenia fortu, potrzeb remontowych,
- nadzór nad realizacją zadań w zakresie utrzymania należytego stanu porządkowego obiektów, pielęgnacji zieleni, konserwacji krzewów i drzewostanu.
- Pozostałe zadania:
- sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań,
- przyjmowanie i rozpatrywanie korespondencji, z dochowaniem terminów określonych właściwymi przepisami,
- prowadzenie akt ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności i chronologii,
- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej i technicznej budynków i lokali zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie i aktualizacja ewidencji, jak również przekazywanie informacji o zmianach w zasobie do Referatu Eksploatacji,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZBK i Urzędu Miasta Krakowa w zakresie realizowanych zadań, w tym w zakresie windykacji należności, jak również z Referatem Technicznym w sprawach wniosków najemców o wydanie zgody na prace remontowe lub adaptacyjne i z Referatem Czynszów Lokali Użytkowych w zakresie wprowadzanych danych mających wpływ na wysokość naliczeń,
- bieżące wprowadzanie do systemu oraz przekazywanie do właściwych komórek organizacyjnych ZBK i Urzędu Miasta Krakowa oraz zarządców wspólnot mieszkaniowych danych lub dokumentów mających wpływ na wymiar naliczeń lub skutkujących zmianą w zakresie podatku od nieruchomości,
- weryfikacja merytoryczna faktur wystawianych na podstawie obowiązujących umów związanych z obsługą zasobu w zakresie zadań Referatu oraz bieżąca analiza kosztów oraz zużycia nośników energii i informowanie właściwych komórek organizacyjnych o stwierdzonych nieprawidłowościach,
- kontrola zgodności wykorzystania lokali służby zdrowia i obiektów byłej Twierdzy Kraków zgodnie z warunkami określonymi w obowiązujących umowach,
- przyjmowanie zgłoszeń w sprawach stanu technicznego zarządzanego zasobu oraz niezwłoczne przekazywanie właściwym komórkom organizacyjnym ZBK informacji w tym zakresie.
4. Warunki pracy i płacy:
- Wymiar czasu pracy: pełny etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych - zgodnie z odrębnymi przepisami).
- Płaca zasadnicza: od 4 850 zł do 5 100 zł miesięcznie + premia uznaniowa miesięczna zgodnie z regulaminem wynagradzania + dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy.
- Dofinansowanie do kart sportowych, świadczenia w ramach ZFŚS.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) zgodnie z ustawą o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
- Zatrudnienie na okres co najmniej 6 miesięcy z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony (obowiązek odbycia służby przygotowawczej dla osób, o których mowa w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
6. Wymagane dokumenty:
- Wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania tutaj lub w pokoju 135 I piętro siedziby ZBK).
- Dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopia).
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe (kserokopia – w przypadku wymaganego doświadczenia/stażu pracy).
- Informacja z krajowego rejestru karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne będące odpowiedzią na ogłoszony nabór należy złożyć w zaklejonej kopercie w siedzibie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie, ul. B. Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: praca@zbk.krakow.pl w terminie do dnia 25 kwietnia 2024 r. z dopiskiem na kopercie lub w tytule e-maila EL-6/24.
Decyduje data wpływu do Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie.
Oferty niekompletne lub złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia testów i rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-maila lub telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie (www.bip.krakow.pl/ZBK) oraz na tablicy informacyjnej ZBK.
8. Ilość etatów: 1 etat