Strony przyjmowane są w dni robocze w godzinach 08:00 - 15:00.
Dyrektor przyjmuje strony w sprawie skarg, wniosków i petycji w środy w godzinach 13:30 - 15:00.
Skargi, wnioski i petycje związane z działalnością Domu Pomocy Społecznej mogą być wnoszone m.in.:
pisemnie - adres: Dom Pomocy Społecznej ul. Łanowa 43, Kraków 30-725
przy użyciu poczty elektronicznej - e-mail: sekretariat@dpslanowa43.pl
ustnie do protokołu - Specjalista ds. Pracowniczych budynek A, parter pokój 106
za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP jednostki: /LANOWA41B/SkrytkaESP
za pomocą e-doręczeń na adres: AE:PL-22851-97555-CCWSF-08
Wnoszona skarga lub wniosek powinny zawierać: imię, nazwisko oraz adres osoby wnoszącej skargę lub wniosek.
Petycja powinna zawierać:
oznaczenie podmiotu wnoszącego petycję a jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, oznaczenie każdego z tych podmiotów oraz osobę reprezentującą podmiot wnoszący
wskazanie miejsca zamieszkania albo siedziby podmiotu wnoszącego petycję oraz adresu do korespondencji a jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać miejsce zamieszkania lub siedzibę każdego z tych podmiotów,
oznaczenie adresata petycji,
wskazanie przedmiotu petycji.
Tryb postępowania w sprawach skarg, wniosków i petycji reguluje:
Ustawa z dn. 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2022r. poz. 2185 z późn.zm.),
Ustawa z dnia 11 lipca 2014 roku o petycjach (Dz. U. z 2018r. poz. 870 z późn.zm.),
Rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. z 2002r., nr 5, poz. 46).