Strony przyjmowane są w dni robocze w godzinach 08:00 - 15:00.
Dyrektor przyjmuje strony w sprawie skarg, wniosków i petycji w środy w godzinach 13:30 - 15:00.
Skargi, wnioski i petycje związane z działalnością Domu Pomocy Społecznej mogą być wnoszone m.in.:
Wnoszona skarga lub wniosek powinny zawierać: imię, nazwisko oraz adres osoby wnoszącej skargę lub wniosek.
Petycja powinna zawierać:
oznaczenie podmiotu wnoszącego petycję a jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, oznaczenie każdego z tych podmiotów oraz osobę reprezentującą podmiot wnoszący
wskazanie miejsca zamieszkania albo siedziby podmiotu wnoszącego petycję oraz adresu do korespondencji a jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać miejsce zamieszkania lub siedzibę każdego z tych podmiotów,
oznaczenie adresata petycji,
wskazanie przedmiotu petycji.
Tryb postępowania w sprawach skarg, wniosków i petycji reguluje: