budynek główny |
filia |
ul.Parkowa 14 |
ul Krzemionki 33 |
oddział I - 3-4 latki |
oddział I 3-4 latki |
8.00 - 16.00 pon. | 7.00 - 17.00 pon., wt., |
7.30 - 15.30 wt. | 7.30 - 17.00 śr., czw. |
7.00 - 17.00 śr, , czw., pt. | 8.30 - 15.30 pt. |
oddział II - 4 - 5 latki |
oddział II - 4-5 latki |
7.00 - 17.00 pon.- pt. |
7.00 - 16.30 |
|
|
oddział III - 5-6 latki |
oddział III - 5-6 latki |
8.00 - 17.00 pon., wt. | 8.00 - 17.00 pon., wt., śr. |
8.00 - 16.30 śr., czw. | 7.00 - 17.00 czw., pt. |
7.30 - 16.30 czw., pt. |
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej. (Dz.U. 2017 poz. 356)
- Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 lutego 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej
- program wychowania przedszkolnego „Kocham przedszkole” autorstwa M. A. Pleskot i A. Staszewskiej-Mieszek, WSiP
- program edukacji matematycznej „Dziecięca matematyka” E.Gruszczyk – Kolczyńskiej, E.Zielińskiej, WSiP
- program innowacji pedagogicznej przyrodniczo – ekologicznej „Żyję zdrowo i wesoło w zgodzie z przyrodą” stworzony przez Radę Pedagogiczną
- program nauczania języka angielskiego dla przedszkoli autorstwa: M.Appel, J.Zarańska, E. Piotrowska Wydawca: Macmillan Polska
- program preorientacji zawodowej dla przedszkola opracowany przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie w ramach projektu: Efektywne doradztwo edukacyjno-zawodowe dla dzieci, młodzieży i dorosłych, Oś priorytetowa II: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.14. Rozwój narzędzi dla uczenia się przez całe życie
- plan strategiczny przedszkola „Mały matematyk" opracowany i zatwierdzony przez Radę Pedagogiczną
- plany poszczególnych kół zainteresowań
- zajęcia logopedyczne
- zajęcia umuzykalniające - rytmika
- język angielski
- taniec towarzyski
- programowanie na dywanie
- religia
- kółko czytelnicze
- kółko przyrodniczo - ekologiczne
- kółko plastyczne
- zajęcia kulinarne
- zajęcia ruchowe
- "Żyję zdrowo i wesoło w zgodzie z przyrodą"
- "Kodowanie i programowanie na dywanie"
SPECJALIŚCI:
- logopeda
- psycholog
- pedagog specjalny
Ramowy rozkład dnia:
7.00 - 8.00 - schodzenie się dzieci, zabawy indywidualne i grupowe według inwencji dzieci w kącikach tematycznych, rozmowy okolicznościowe i zaplanowane, praca indywidualna z dziećmi zdolnymi i mającymi problemy edukacyjne, zabawy i ćwiczenia logopedyczne oraz kinezjologiczne, słuchanie bajek, opowiadań itp.
8.00 - 8.30 - zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne, czynności samoobsługowe, doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku
8.30 - 9.00 - I śniadanie
9.00 - 10.00 - zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne
10.00 - 10.45 - zajęcia dodatkowe i twórcze, pobyt na świeżym powietrzu, spacery, gry i zabawy organizowane oraz inspirowane przez dzieci
11.00 - 11.30 - II śniadanie
11.30 - 13.30 - grupa młodsza - odpoczynek i wyciszenie dzieci przy muzyce relaksacyjnej, kołysankach, bajkach (leżakowanie)
grupy starsze - zajęcia relaksacyjne, pobyt na świeżym powietrzu, zajęcia dodatkowe i twórcze - praca zespołowa i indywidualna, zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno - techniczne, realizacja programów innowacyjnych opracowanych przez nauczycielki, zabawy z inicjatywy dzieci
13.30 - 14.00 - czynności samoobsługowe, porządkowo - gospodarcze i higieniczne, przygotowanie do obiadu, mycie rąk, pomoc w nakrywaniu do stołu (dzieci starsze)
14.00 - 14.30 - obiad
14.30 - 17.00 - zabawy zorganizowane lub dowolne, indywidualna praca stymulacyjna lub korekcyjno - kompensacyjna, pobyt na świeżym powietrzu, zabawy wynikające z zainteresowań dzieci, rozchodzenie się dzieci