e-Urząd jest miejscem, gdzie znajdziecie Państwo wszystkie niezbędne informacje dotyczące form załatwienia spraw zarówno metodą tradycyjną papierową i poprzez formularze elektroniczne umożliwiające załatwienie niektórych spraw drogą elektroniczną poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na e-PUAP.
JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ
Godziny obsługi stron w ZCK:
poniedziałek-piątek 7:30 - 15:30
Godziny pracy kasy w ZCK:
poniedziałek-piątek 7:30 - 15:00
Procedura zapewnienia dostępu i dostępu alternatywnego w ZCK
Wprowadza się do stosowania procedurę zapewnienia dostępu i dostępu alternatywnego dla osób ze szczególnymi potrzebami w Zarządzie Cmentarzy Komunalnych w Krakowie. W zakresie nieuregulowanym stosuje się przepisy ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848; zwanej dalej: „Ustawą o dostępności cyfrowej”), ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r., poz. 1062, zwanej dalej: „Ustawą o zapewnianiu dostępności”) oraz wewnątrzzakładowe akty prawa Dyrektora ZCK.
Procedura zapewnienia dostępu i dostępu alternatywnego w ZCK
Skargi i wnioski
Skargi i wnioski kierowane do ZCK mogą być wnoszone w szczególności:
Wnoszona skarga lub wniosek powinny zawierać imię, nazwisko oraz adres osoby wnoszącej skargę lub wniosek.
Tryb postępowania w sprawach skarg i wniosków reguluje ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Podania
Podanie powinno spełniać wymogi określone w art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, a w szczególności powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Podania kierowane do ZCK mogą być wnoszone w szczególności:
Tryb i sposób wnoszenia i rozpatrywania podań określony został w Kodeksie postępowania administracyjnego.
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej
Zasady udostępniania informacji publicznej zamieszczono pod linkiem Udostępnianie informacji publicznej na wniosek
Zasady ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego zamieszczono pod linkiem "Zasady ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego"
Wszystkie sprawy rozpatrywane są zgodnie z kolejnością ustaloną według daty wpływu i w terminach wynikających z przepisów regulujących dany tryb postępowania.