Zapraszamy do zapoznania się z procedurami Zarządu Dróg Miasta Krakowa
JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ
Godziny urzędowania:
poniedziałek-piątek 7.30 – 15.30
Siedziba Główna – ul. Centralna 53:
Dziennik Podawczy (budynek A) czynny od poniedziałku do piątku.
W poniedziałki w godz. 07.30 – 17.00. Od wtorku do piątku w godz. 07.30 – 15.30.
Kasa (budynek B) czynna od poniedziałku do piątku, w godz. 09.00 – 14.30.
Biuro Strefy Płatnego Parkowania – ul. W. Reymonta 20:
Biuro Strefy Płatnego Parkowania czynne: poniedziałek-wtorek w godz. 10.00 – 18.00, środa-piątek w godz. 08.00 – 16.00.
Dziennik Podawczy, wydawanie abonamentów – w godzinach pracy biura.
Dział Reklamacji – wyłącznie kontakt telefoniczny, od poniedziałku do piątku w godz. 07.30 – 15.30.
Sekretariat Główny
tel. 12 616 74 16
faks. 12 616 74 17
e-mail: sekretariat@zdmk.krakow.pl
Biuro Strefy Płatnego Parkowania
tel. 12 616 71 77/12 616 73 53
e-mail: strefa@zdmk.krakow.pl
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ePUAP):/ZIKiT/SkrytkaESP
Skargi i wnioski
Skargi i wnioski związane z działalnością ZDMK mogą być wnoszone m.in.:
• pisemnie – adres: Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31 – 586 Kraków,
• za pomocą faksu - numer: 12 616 74 17,
• przy użyciu poczty elektronicznej – adres e-mail: sekretariat@zdmk.krakow.pl,
• ustnie do protokołu – Dziennik Podawczy bud. A parter, Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31 – 586 Kraków,
• za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP.
Wnoszona skarga lub wniosek powinny zawierać imię, nazwisko oraz adres osoby wnoszącej skargę lub wniosek.
Tryb postępowania w sprawach skarg i wniosków reguluje ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Podania
Podanie powinno spełniać wymogi określone w art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, a w szczególności powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Podania mogą być wnoszone m.in.:
• pisemnie – adres: Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31 – 586 Kraków,
• za pomocą faksu - numer: 12 616 74 17,
• za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP.
Tryb i sposób wnoszenia i rozpatrywania podań określony został w Kodeksie postępowania administracyjnego.
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej
Informacje publiczne niepublikowane w BIP podlegają udostępnieniu w trybie wnioskowym. Informacja zostanie udostępniona bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku.
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej z wyłączeniem informacji publicznej której treść udostępniona została na stronie Biuletynu Informacji Publicznej mogą być wnoszone m.in.:
• pisemnie – adres: Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31 – 586 Kraków,
• za pomocą faksu - numer: 12 616 74 17,
• za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP.
Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest udostępniana w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku.
Zasady ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego zostały zamieszczone w zakładce Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Krakowa.
Sprawy rozpatrywane są zgodnie z kolejnością ustaloną według daty wpływu i w terminach wynikających z przepisów regulujących dany tryb postępowania.
Informacje o stanie sprawy uzyskać można telefonując pod numer 12 616 70 00.