ul. Centralna 53
31-586 Kraków
tel. (centrala): 12 616-7000
fax: 12 616-7417
email: sekretariat@zdmk.krakow.pl
Godziny otwarcia biura Strefy Płatnego Parkowania (ul. W. Reymonta 20) w okresie świątecznym:
20.12.2024 r. (piątek) w godzinach 8.00 – 18.00
24.12.2024 r. (wtorek) w godzinach 8.00 – 14.00
31.12.2024 r. (wtorek) w godzinach 8.00 – 13.00*
* W dniu 31.12.2024 r. do godziny 11.00 będzie można dokonywać płatności zarówno kartą płatniczą, jak i gotówką. W godzinach 11.00 – 13.00 będzie możliwość płatności tylko kartą płatniczą.
Godziny pracy kasy (ul. Centralna 53, budynek B) w Wigilię i Sylwestra:
24 grudnia 2024 r. w godz. 8.00 - 12.00
31 grudnia 2024 r. w godz. 7.30 - 10.00
Bezpłatny postój w Obszarze Płatnego Parkowania:
24 grudnia - Wigilia Bożego Narodzenia
25 grudnia - pierwszy dzień Bożego Narodzenia
26 grudnia - drugi dzień Bożego Narodzenia
1 stycznia - Nowy Rok
Płatny postój w Obszarze Płatnego Parkowania:
6 stycznia - Święto Trzech Króli
Od 1 grudnia 2022 r. funkcjonuje strona internetowa e-sklepu eabonament.zdmk.pl, na której można dokonać zakupu abonamentów postojowych dla Obszaru Płatnego Parkowania. W sklepie internetowym pod adresem można dokonać zakupu abonamentu postojowego typu „K”, „I”, „N”, „M”, „A” oraz „O”. Nie zmieniły się zasady oraz kryteria ich przyznawania. Przed dokonaniem zakupu zachęcamy do zapoznania się z regulaminem.
W takich sprawach jak: wymiana i zwrot abonamentu, nabycie abonamentu zastępczego, nabycie abonamentu typu „N” dla opiekunów osób niepełnosprawnych, konieczna będzie wizyta w biurze Strefy Płatnego Parkowania (przy ul. Reymonta 20).
Od 24 marca (czwartek) - dziennik podawczy w budynku A (siedziba główna, ul. Centralna 53) wznawia funkcjonowanie w zakresie bezpośredniej obsługi. Dziennik jest czynny:
- w poniedziałki w godzinach: 7:30 – 17:00,
- od wtorku do piątku w godzinach: 7:30 – 15:30.
Oddział I ZDMK na os. Złotej Jesieni 14 zmienił swoją lokalizację.
Wszelką korespondencję do przeniesionych działów prosimy kierować na adres siedziby głównej jednostki: ul. Centralna 53, 31-586 Kraków.
Zachęcamy także, aby wnioski i dokumenty składać elektronicznie: sekretariat@zdmk.krakow.pl, strefa@zdmk.krakow.pl (sprawy związane z Obszarem Płatnego Parkowania). Zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawę można załatwić przez ePUAP, a także telefoniczne – 12 616 70 00 lub 12 616 75 55 lub 12 616 71 77.
W związku z podjęciem w dniu 29 sierpnia 2018 r. Uchwały Nr CVIII/2809/18 Rady Miasta Krakowa w sprawie reorganizacji jednostki budżetowej Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, zmiany jej nazwy i nadania statutu oraz upoważnienia Dyrektora Zarządu Dróg Miasta Krakowa do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej (Dz. Urz. Woj. Małop. z 2018 r. poz. 5920) informujemy, iż z dniem 1 listopada 2018 r. zmianie ulega nazwa jednostki na Zarząd Dróg Miasta Krakowa.
Uchwała nr XXI/341/15 Rady Miasta Krakowa z dnia 8 lipca 2015 r. w sprawie zmiany uchwały nr XLVIII/594/08 Rady Miasta z dnia 9 lipca 2008 roku w sprawie reorganizacji jednostki budżetowej Krakowski Zarząd Komunalny w Krakowie, zmiany jej nazwy i nadania statutu oraz upoważnienia Dyrektora Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej.