1. Wnioski o udostępnienie informacji publicznej z wyłączeniem informacji publicznej, której treść udostępniona została na stronie Biuletynu Informacji Publicznej mogą być wnoszone m.in.:
pisemnie – na adres: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. W. Reymonta 20 30-059 Kraków;
za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@zim.krakow.pl;
za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP: /ZIM/SkrytkaESP
Zasady ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego zostały zamieszczone w zakładce "Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego" na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Krakowa.
2. Skargi i wnioski mogą być wnoszone:
pisemnie - na adres: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. W. Reymonta 20 30-059 Kraków;
przy użyciu poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@zim.krakow.pl;
ustnie do protokołu;
za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP: /ZIM/SkrytkaESP
Wnoszona skarga lub wniosek powinny zawierać: imię, nazwisko (nazwę), adres osoby wnoszącej skargę lub wniosek.