a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
b) wykształcenie wyższe, jednolite studnia magisterskie lub zawodowe. Preferowane kierunki o profilu: ekonomia, rachunkowość, finanse, administracja, prawo, prawo administracyjne;
c) staż pracy: co najmniej 3 lata w jednostkach sektora finansów publicznych, w działach planowania, controllingu, księgowości lub pokrewnych.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość:
- funkcjonowania samorządowych jednostek budżetowych, w tym prowadzenia gospodarki finansowej,
- ustawy o finansach publicznych,
- klasyfikacji budżetowej dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów,
- szczególnych zasad rachunkowości dla jednostek budżetowych,
- ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- podstawowa wiedza w zakresie udzielania zamówień publicznych,
b) umiejętności:
- planowania budżetu jst, sporządzania planów finansowych jednostki budżetowej, wieloletniej prognozy finansowej,
- analizy prawidłowości zaciągania zobowiązań w granicach planu finansowego jednostki oraz zaciągania zobowiązań w związku z umowami planowanymi do zawarcia w roku budżetowym na rok budżetowy oraz lata objęte WPF,
- analizy księgowości budżetowej (zestawienia obrotów i sald, kont księgi głównej itd.),
w zakresie operacji gospodarczych dotyczących wydatków, zobowiązań, dochodów oraz planu finansowego oraz zaangażowania wydatków, w odniesieniu do procesów planistycznych oraz realizacji planu finansowego,
- obsługi pakietu Ms Office (m.in. Excel i Word),
- organizacji pracy własnej,
- logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji,
- pracy w zespole pod presją czasu i w trybie zadaniowym,
c) odpowiedzialność, terminowość, samodyscyplina, zaangażowanie, wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Infrastruktury Wodnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4. Zakres obowiązków:
a) prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i opracowaniem projektu budżetu miasta/planu finansowego ZIW na podstawie danych uzyskanych z komórek merytorycznych,
b) przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie oraz WPF (przy współpracy z komórkami merytorycznymi),
c) obsługa systemu STRADOM, w tym m.in:
- bieżące monitorowanie wykonania planu jednostki,
- terminowe zgłaszanie zmian w planie jednostki oraz w WPF,
- przygotowywanie formularzy planistycznych dla zadań realizowanych w jednostce,
- wprowadzanie informacji statystycznych i geolokalizacyjnych przekazywanych przez komórki merytoryczne,
- planowanie zadań bieżących i inwestycyjnych. Wprowadzanie, monitorowanie zakresów rzeczowych i zakresów całkowitych zadań inwestycyjnych,
d) przekazywanie do działów merytorycznych informacji dotyczących zmian finansowych,
e) opracowanie informacji, sprawozdań i analiz dotyczących wykonywania planów rocznych oraz wieloletnich w zakresie rzeczowym i finansowym,
f) współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi UMK w zakresie planowania i realizacji budżetu,
g) współpraca ze wszystkimi komórkami jednostki w celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania ZIW,
h) wprowadzanie informacji/danych do programu księgowego, w celu zaewidencjonowania prawnego zaangażowania wydatków oraz planu wydatków na odpowiednich kontach pozabilansowych,
i) uzgadnianie zapisów na kontach pozabilansowych z Działem Księgowości,
j) sprawozdawanie, prowadzenie korespondencji w zakresie właściwości Działu (obsługa programu EZD, elektronicznego zarządzania dokumentacją).
5. Warunki pracy i płacy:
a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
b) wymiar czasu pracy: etat
c) miejsce: os. Szkolne 27
d) opis stanowiska pracy: administracyjno-biurowa
e) płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 6 500,00 zł do 7 600,00 zł brutto (w zależności od stażu pracy) + dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r.
o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej).
6. Wymagane dokumenty:
a) Kwestionariusz osobowy zawierający podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzule informacyjną Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji – podpisany odręcznie (do pobrania na stronie www.ziw.krakow.pl),
b) Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia),
c) Kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
e) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty na ogłoszony nabór składa się poprzez: wypełnienie kwestionariusza, załączenie skanów (bądź kopii) wymaganych dokumentów aplikacyjnych (zawartych w wymaganiach formalnych ogłoszenia o naborze) oraz przesłanie ich: na adres mailowy nabory@ziw.krakow.pl lub dostarczenie w formie papierowej - pocztą lub osobiście pod adres os. Szkolne 27. Osoby zainteresowane otrzymaniem potwierdzenia złożonych dokumentów proszone są o przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres nabory@ziw.krakow.pl
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. ZIW/01-25”- w terminie do dnia 07.02.2025 r. do godziny 15:00
Tytuł wiadomości mailowej: Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. ZIW/01-25.
Decyduje data wpływu do ZIW. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminach testów lub rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie ZIW.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod adresem mailowym: sekretariat@ziw.krakow.pl oraz pod numerem telefonu 12 323 30 01, 12 323 30 02.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.