a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
b) wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne;
c) staż pracy:
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy w księgowości przy wykształceniu wyższym,
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy w księgowości przy wykształceniu średnim.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
a) znajomość:
- ustawy o finansach publicznych,
- klasyfikacji budżetowej dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- systemów księgowych, bankowych oraz sprawozdawczych obowiązujących w jednostkach samorządowych.
b) umiejętności:
- rozliczania i księgowania środków pochodzących z funduszy europejskich,
- obsługi pakietu Ms Office (m.in. Excel i Word),
- pracy w zespole.
c) odpowiedzialność, terminowość.
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Infrastruktury Wodnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4. Zakres obowiązków:
a) Prowadzenie ewidencji analitycznej, syntetycznej w systemie finansowo-księgowym MAAT firmy Compsoft,
- wydatków i dochodów w zakresie środków pochodzących z Unii Europejskiej lub środków europejskich,
- wydatków i dochodów Gminy Miejskiej Kraków oraz Skarbu Państwa,
Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej polega w szczególności na:
- kompletowaniu dokumentów,
- dekretacji,
- księgowaniu dokumentów źródłowych,
- uzgadnianiu poprawności zapisów,
- sporządzaniu zestawienia obrotów i sald w obowiązującym terminie,
b) Rozliczanie wpłat pobieranych i przesyłanych na konto dochodów z kas fiskalnych, kasy jednostki oraz automatów wrzutowych. Uzgadnianie prawidłowości rozliczeń dokonywanych za pośrednictwem kas fiskalnych, kasy jednostki oraz automatów wrzutowych.
c) Wystawianie faktur na podstawie zestawień z komórek merytorycznych, not obciążających dla kontrahentów oraz faktur wewnętrznych.
d) Przeprowadzania inwentaryzacji w drodze pisemnego potwierdzenia salda z kontrahentami oraz porównania danych wynikających z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami źródłowymi i weryfikacja ich wartości w zakresie wynikającym z działania stanowiska.
e) Współpraca przy sporządzaniu zbiorczej sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
f) Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym. Podpis oznacza, że dokument został prawidłowo wystawiony, jest zgodny z zawartą umową, zleceniem a także jest zaakceptowany pod względem merytorycznym. Treść operacji gospodarczej umieszczona na dokumencie jest prawidłowo przypisana do klasyfikacji budżetowej i zadaniowej oraz mieści się w aktualnym planie finansowym jednostki,
g) Współpraca przy opracowaniu instrukcji i procedur wewnętrznych,
h) Przygotowanie do archiwizacji dokumentów księgowych.
5. Warunki pracy i płacy:
a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
b) wymiar czasu pracy: etat
c) miejsce: os. Szkolne 27
d) opis stanowiska pracy: administracyjno-biurowa
e) płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 6 100,00 zł do 6 500,00 zł brutto (w zależności od stażu pracy) + dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r.
o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej).
6. Wymagane dokumenty:
a) Kwestionariusz osobowy zawierający podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzule informacyjną Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji – podpisany odręcznie (do pobrania na stronie www.ziw.krakow.pl),
b) Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia),
c) Kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
e) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty na ogłoszony nabór składa się poprzez: wypełnienie kwestionariusza, załączenie skanów (bądź kopii) wymaganych dokumentów aplikacyjnych (zawartych w wymaganiach formalnych ogłoszenia o naborze) oraz przesłanie ich: na adres mailowy nabory@ziw.krakow.pl lub dostarczenie w formie papierowej - pocztą lub osobiście pod adres os. Szkolne 27. Osoby zainteresowane otrzymaniem potwierdzenia złożonych dokumentów proszone są o przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres nabory@ziw.krakow.pl
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. ZIW/02-25”- w terminie do dnia 05.02.2025 r. do godziny 15:00
Tytuł wiadomości mailowej: Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. ZIW/02-25.
Decyduje data wpływu do ZIW. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminach testów lub rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie ZIW.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod adresem mailowym: sekretariat@ziw.krakow.pl oraz pod numerem telefonu 12 323 30 01, 12 323 30 02.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.