a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
b) wykształcenie wyższe techniczne: inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska, budownictwo wodne, inżynieria lądowa lub odpowiadające ww. kierunkom;
c) staż pracy:
- na stanowisko Podinspektora: bez wymaganego stażu pracy;
- na stanowisko Specjalista/Starszy Specjalista: co najmniej 3 lata w administracji publicznej, pracowni projektowej lub firmie budowalno-wykonawczej.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
a) znajomość:
- przepisów i praktycznego zastosowania ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych do ustawy (warunki techniczne w zakresie inżynierii środowiska),
- prawa wodnego,
b) umiejętności:
- obsługi komputera oraz pakietu Ms Office (m.in. Excel i Word),
- czytania i analizowania dokumentacji technicznej,
- pracy w zespole,
- mile widziana znajomość oprogramowania AutoCad,
c) odpowiedzialność, terminowość, odporność na stres
d) prawo jazdy kat. B
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Infrastruktury Wodnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4. Zakres obowiązków:
a) rozpatrywanie wniosków o wydanie warunków technicznych dla odprowadzenie wód opadowych,
b) rozpatrywanie wniosków o wydanie warunków technicznych dla budowy lub przebudowy urządzeń wodnych,
c) rozpatrywanie wniosków o zaopiniowanie koncepcji odwodnienia,
d) rozpatrywanie wniosków o uzgodnienie projektów budowlanych sieci i przyłączy kanalizacji opadowej,
e) rozpatrywanie wniosków o uzgodnienie projektów budowlanych budowy lub przebudowy rowów,
f) rozpatrywanie wniosków o zaopiniowanie operatów wodnoprawnych,
g) udzielanie odpowiedzi na zapytania jednostek zarządzających mediami i wydziałów UMK,
h) wydawanie opinii w zakresie powierzonych zadań dla komórek merytorycznych ZIW,
i) analizowanie wniosków o wydanie uzgodnień/opinii w zakresie lokalizacji uzbrojenia/infrastruktury technicznej względem rowów, lokalizacji obiektów budowlanych względem rowów,
j) archiwizacja dokumentacji
5. Warunki pracy i płacy:
a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
b) wymiar czasu pracy: etat
c) stanowisko: Podinspektor(ka), Specjalista/Specjalistka lub Starszy Specjalista/Starsza Specjalistka – w zależności od stażu pracy i doświadczenia,
d) miejsce: Kraków, ul. Ujastek1,
e) opis stanowiska pracy: administracyjno-biurowa oraz praca w terenie
f) płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 4 700,00 zł do 7 000,00 zł brutto (w zależności od stanowiska) + dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r.
o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej).
6. Wymagane dokumenty:
a) Kwestionariusz osobowy zawierający podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzule informacyjną Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji – podpisany odręcznie (do pobrania na stronie www.ziw.krakow.pl),
b) Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia),
c) Kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
e) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty na ogłoszony nabór składa się poprzez: wypełnienie kwestionariusza, załączenie skanów (bądź kopii) wymaganych dokumentów aplikacyjnych (zawartych w wymaganiach formalnych ogłoszenia o naborze) oraz przesłanie ich: na adres mailowy nabory@ziw.krakow.pl lub dostarczenie w formie papierowej - pocztą lub osobiście pod adres os. Szkolne 27. Osoby zainteresowane otrzymaniem potwierdzenia złożonych dokumentów proszone są o przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres nabory@ziw.krakow.pl
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. ZIW/03-25”- w terminie do dnia 07.02.2025 r. do godziny 15:00
Tytuł wiadomości mailowej: Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. ZIW/03-25.
Decyduje data wpływu do ZIW. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminach testów lub rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie ZIW.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod adresem mailowym: sekretariat@ziw.krakow.pl oraz pod numerem telefonu 12 323 30 01, 12 323 30 02.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.