a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
b) wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: budownictwo, inżynieria środowiska, geodezja, energetyka;
c) staż pracy: minimum 5 lat
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
a) udokumentowane doświadczenia stażu pracy;
b) udokumentowane doświadczenia w zakresie budżetowania zadań;
c) znajomość:
- Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
- ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- ustawy Prawo Budowlane;
- przepisów prawa miejscowego;
- zasad kosztorysowania;
- ustawy o finansach publicznych;
d) umiejętności:
- obsługi komputera, w tym programów MS Office;
- rozwiązywania złożonych problemów;
- pracy w zespole oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi jednostki i Gminy Miejskiej Kraków;
- analitycznego myślenia;
e) odpowiedzialność, terminowość;
f) prawo jazdy kat. „B”;
g) znajomość języka angielskiego lub innego obcego na poziomie komunikatywnym.
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Infrastruktury Wodnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4. Zakres obowiązków:
- realizacja zadań prowadzonych w ramach działu,
- prowadzenie analitycznych i syntetycznych sprawozdań z realizacji zadań,
- prowadzenie kontroli terminowości odpowiedzi na pisma,
- nadzór nad archiwum działu,
- prowadzenie i nadzorowanie zadań związanych z budżetem działu,
- kontakt z wykonawcami, podwykonawcami, gwarantami, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi organami publicznymi w zakresie koniecznym do poprawnej i skutecznej realizacji zadań będących w kompetencji działu.- nadzór nad realizacją umów przez wykonawców, w tym kontrola zgodności zrealizowanego przez wykonawcę świadczenia zgodnie z zawartymi umowami, opisem przedmiotu zamówienia oraz dokumentacją zamówienia;
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku,
- prowadzenie kontroli rzeczowo-finansowej dla poszczególnych umów,
- sporządzanie oraz weryfikacja dokumentów niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia zamówienia oraz udział w komisjach przetargowych;
- nadzór nad prawidłowością pracy toalet bezobsługowych i obsługowych.
5. Warunki pracy i płacy:
a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
b) wymiar czasu pracy: etat
c) miejsce: Kraków, os. Szkolne 27,
d) opis stanowiska pracy: administracyjno-biurowa oraz praca w terenie (miasto Kraków);
e) płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 5 500,00 zł do 6 500,00 zł brutto + dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej).
6. Wymagane dokumenty:
a) Kwestionariusz osobowy zawierający podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzule informacyjną Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji – podpisany odręcznie (do pobrania na stronie www.ziw.krakow.pl),
b) Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia),
c) Kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
e) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty na ogłoszony nabór składa się poprzez: wypełnienie kwestionariusza, załączenie skanów (bądź kopii) wymaganych dokumentów aplikacyjnych (zawartych w wymaganiach formalnych ogłoszenia o naborze) oraz przesłanie ich: na adres mailowy nabory@ziw.krakow.pl lub dostarczenie w formie papierowej - pocztą lub osobiście pod adres os. Szkolne 27. Osoby zainteresowane otrzymaniem potwierdzenia złożonych dokumentów proszone są o przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres nabory@ziw.krakow.pl
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. ZIW/08-25”- w terminie do dnia 31.03.2025 r. do godziny 15:00
Tytuł wiadomości mailowej: Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. ZIW/08-25.
Decyduje data wpływu do ZIW. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminach testów lub rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie ZIW.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod adresem mailowym: sekretariat@ziw.krakow.pl oraz pod numerem telefonu 12 323 30 01, 12 323 30 02.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.